• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,09%45 277,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,28
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,09%45 277,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,28
  • 30.08.09, 18:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Veelgi kiirem Audi R8

Neil Automedia piltidel on oma testiringe tegemas Audi R8 kõige kiirem versioon: R8 V10 Clubsport.
Nagu sõiduki nimesti võib aru saada, on see R8 mõeldud eelkõige neile pilootidele, kes tänavatel poosetamise asemel tahavad oma Audiga ringradadel võidu sõita. Lisaks pakub see ka võimaluse homologeerida kergem ja kiirem auto rahvusvahelise autospordiliidu FIA reeglite kohaselt.
Väliselt tavalisest R8st vaid muudetud aerodünaamika poolest erinev auto on tegelikult aga hoopis teist masti sõiduk: tavamudeliga võrreldes on see 100-150 kg kergem, samuti on nelikveost loobutud klassikalise tagaveo kasuks. Ka on Clubsporti tulevikus endale võimalik tellida vaid manuaalkäigukastiga variandis.
Sportliku R8 debüüt leiab eeldatavalt aset sügisesel Esseni autonäitusel, müügile võiks Clubsport jõuda järgmisel aastal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: 1706-aripaev

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele