Tuntud täiskasvanute meelelahutusajakirja välja andev Playboy Enterprises peab läbirääkimisi enese müümiseks Iconix Brand Group’le ning see lõi Playboy aktsia 66protsendilisele hüppele, kirjutab Bloomberg.
Praeguseks on aktsia muljetavaldav hüpe tõmmanud tagasi pisut enam kui 30protsendilisele plussile.
Iconix kogub enda hõlma alla erinevaid tuntud brände, valdav osa neist on Eesti publikule siiski vähem tuntud. Ettevõte on kahe anonüümseks jääda soovinud asjaosalise kinnitusel uurinud juba ka Playboy finantsseisu, kuid tehingu toimumist see muidugi ei garanteeri.
Playboy turuväärtus enne tänast oli umbes 100 miljonit dollarit pärast aktsiahinna 76protsendilist langust viimasel viiel aastal ning ka ajakirjade müük on jäänud aina kehvemaks. Meediaettevõttel oli Bloombergi andmetel septembri lõpu seisuga 103 miljonit dollarit pikaajalisi võlakohustusi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kurikuulus Playboy, mille looja Hugh Hefneri tütar Christie Hefner andis ettevõtte juhtohjad juunis üle Scott Flandersile, on endale kosilast otsinud juba mitu kuud. Hugh Hefnerile kuulub Playboy A-klassi aktsiatest 70 protsenti ning B-klassi aktsiatest 28 protsenti. Sel aastal enne tänast oli aktsiahind kerkinud 32 protsenti.
Uudise peale langes Iconixi aktsiahind 5 protsenti.
Esimene Playboy ajakiri ilmus 1953. aasta detsembris ning seal poseeris muuhulgas korduvalt maailma kaunimaks naiseks valitud Marilyn Monroe.
Aasta esimese kuue kuuga langes ajakirjade tiraaž aasta varasemaga võrreldes 9,2 protsenti 2,45 miljonile. Reklaamitulud langesid 33 protsenti 34 miljoni dollarini selle aasta esimese üheksa kuuga.
Kolmandas kvartalis vähenes Playboy kahjum 1,1 miljoni dollarini, mis aktsiakahjumiks teeb 3 senti. Aasta varem oli kahjumiks 6,2 miljonit dollarit. Kvartali käive langes 20 protsenti 56 miljoni dollarini.