• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,4%6 223,01
  • DOW 30−0,02%44 484,75
  • Nasdaq 0,82%20 368,28
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,4%6 223,01
  • DOW 30−0,02%44 484,75
  • Nasdaq 0,82%20 368,28
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 19.11.09, 19:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: E-klassi kabriolett ootab suve

Seni maskeerimiskatteisse mähitud olnud Mercedese uue E-klassi kabrioleti prototüüp sattus Automedia fotograafide silmade ette esmakordselt ilma suurema maskeeringuta.
Nii Automedia piltide kui Belgia patendiregistrist ringlema läinud info kohaselt võib nüüd kindlalt väita, et uus kabriolett saab endale pehme katuse. Seejuures erineb Mercedes radikaalselt sellistest nimekatest konkurentidest nagu BMW, Lexus ja Volvo, kes kõik on valinud koorikkatusega kabriolettide tee.
Viimased on küll oma sõiduomaduselt lähemal ehk tavalistele kinnise kerega sõiduautodele, kuid suurema mugavuse eest tuleb maksta sõiduki suurema kaalu näol.
Mercedes on aga valinud vana tuntud tee ja võtnud taaskasutusse pehmest materjalist katuse. Suure tõenäosusega võib aga öelda, et moodsate materjalide kasutamine võimaldab pakkuda pea samasugust mugavust kui koorikkatusega kabriolettide puhul.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sarnaselt E-klassi kupeele ei põhine kabriolett mitte uue E-klassi sedaani veermikul, vaid hoopis C-klassi sedaani omal. Samas on auto vedrustus põhjalikult uuendatud, nii et sõiduomadustelt ei jää kabriolett sedaanile suurt alla.
Jõuallikate valik on samuti määratud veermiku päritoluga, seega on kabrioleti mootorivalik suuremalt jaolt identne C-klassi sedaani ning E-klassi kupee omadega.
Ametliku debüüdi peaks E-klassi kabriolett tegema 2010. aasta alguses, müügile jõuab uus luksusauto sobivalt suve hakuks. Kabrioleti hinnad peaksid algama umbes 850 000 kroonist.
Mercedese uus E-klassi kabrio
5 fotot
  • Mercedese uus E-klassi kabrio
  • Foto: Automedia
Autor: 1706-aripaev

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele