• OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,00
  • GBP/EUR0,00%0,00
  • EUR/RUB0,00%0,00
  • OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,00
  • GBP/EUR0,00%0,00
  • EUR/RUB0,00%0,00
  • 19.11.09, 19:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: E-klassi kabriolett ootab suve

Seni maskeerimiskatteisse mähitud olnud Mercedese uue E-klassi kabrioleti prototüüp sattus Automedia fotograafide silmade ette esmakordselt ilma suurema maskeeringuta.
Nii Automedia piltide kui Belgia patendiregistrist ringlema läinud info kohaselt võib nüüd kindlalt väita, et uus kabriolett saab endale pehme katuse. Seejuures erineb Mercedes radikaalselt sellistest nimekatest konkurentidest nagu BMW, Lexus ja Volvo, kes kõik on valinud koorikkatusega kabriolettide tee.
Viimased on küll oma sõiduomaduselt lähemal ehk tavalistele kinnise kerega sõiduautodele, kuid suurema mugavuse eest tuleb maksta sõiduki suurema kaalu näol.
Mercedes on aga valinud vana tuntud tee ja võtnud taaskasutusse pehmest materjalist katuse. Suure tõenäosusega võib aga öelda, et moodsate materjalide kasutamine võimaldab pakkuda pea samasugust mugavust kui koorikkatusega kabriolettide puhul.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sarnaselt E-klassi kupeele ei põhine kabriolett mitte uue E-klassi sedaani veermikul, vaid hoopis C-klassi sedaani omal. Samas on auto vedrustus põhjalikult uuendatud, nii et sõiduomadustelt ei jää kabriolett sedaanile suurt alla.
Jõuallikate valik on samuti määratud veermiku päritoluga, seega on kabrioleti mootorivalik suuremalt jaolt identne C-klassi sedaani ning E-klassi kupee omadega.
Ametliku debüüdi peaks E-klassi kabriolett tegema 2010. aasta alguses, müügile jõuab uus luksusauto sobivalt suve hakuks. Kabrioleti hinnad peaksid algama umbes 850 000 kroonist.
Mercedese uus E-klassi kabrio
5 fotot
  • Mercedese uus E-klassi kabrio
  • Foto: Automedia
Autor: 1706-aripaev

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele