• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,02%8 824,78
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,8
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,02%8 824,78
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,8
  • 20.11.09, 17:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Paulig: kohvitarbimine kasvab

Paulig Cofee ASi turundusjuht Siivi Hints rääkis Hints turundus- ja konverentsifirma Best Marketing korraldatud küsitluses, et vastukaaluks Horeca ja kontorisektori tarbimise kahanemisele kasvab kohvitarbimine läbi jaekaubanduse.
"2009. aasta oli kõigile toiduainete tootjatele raske ja nii ka Pauligile. Kohvikategooria tervikuna Eestis kasvab. Kuigi Horeca ja kontorisektoris on olukord raske, kasvab tarbimine läbi jaekanali," sõnas Hints. "Pauligi jaoks on alati olnud primaarne arendada brände. Me ei vähendanud oluliselt turunduseelarvet 2009. aastal, mil nägime, et langus majanduses tuleb ja jätkame samas vaimus ka 2010. aastal."
Hintsi sõnul on suurimad muutused toimunud ilmselt turunduseelarve efektiivses kasutamises ja meediamiksis, kus veebimeedia osatähtsus on oluliselt kasvanud.
Paulig teeb Eestis koostööd kolme meediaagentuuriga, milleks on traditsioonilise meedia vallas Media House, in-store meedia asjus Momentum ning veebimeedias MRM Baltic. Kogu visuaalse näo annab Pauligile Rakett.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Kuna Pauligi meeskond Baltimaades on üsna väike, ei ole plaanis hakata rohkem asju majasiseselt tegema," lausus Hints. "Oleme aastatega saavutanud oma dünaamilise rütmi ja hingamise ning suuri muutusi ei plaani."
Septembris ulatus Pauligi mahuline turuosa Eestis AC Nielseni raporti andmetel 56%ni.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele