• OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,00
  • GBP/EUR0,00%0,00
  • EUR/RUB0,00%0,00
  • OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,00
  • GBP/EUR0,00%0,00
  • EUR/RUB0,00%0,00
  • 20.11.09, 20:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tere sukeldub suhtluskeskkondadesse

AS Tere turundusosakonna juhataja Anne Tääkre rääkis Best Marketingile, et piimatööstus soovib tuleval aastal oma turundustegevusega tarbijale veelgi lähemale minna.
Tere 2010. aasta turunduseelarve on suurtes piirides sama varsti lõppeva aasta omaga, kuid on plaanis ka üht-teist muuta. "Tahame tarbijale veelgi lähemale minna: kasutada rohkem erinevaid suhtluskeskkondi internetis ja nn mittestandardseid kampaanialahendusi," lausus Tääkre.
Eelarves suureneb summa real, mis on mõeldud erinevateks koostööprojektideks jaekaubandusega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele