Neljas kvartal tervikuna lõppes kahjumiga 34,2 miljonit krooni, sisaldades 15,5 miljoni krooni ulatuses planeeritud ühekordseid kulusid.
Kvartali arvestuslikuks kahjumiks kujunes seega 18,7 miljonit krooni. Neljanda kvartali puhaskahjum oli eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 17,4% ehk 7,2 miljoni krooni võrra väiksem, kahjum 2008. aasta neljandas kvartalis vastavalt 41,4 miljonit krooni.
Tavaäritegevuse rahavoog oli aasta lõpuks stabiliseerunud, varude maht ja
tegevuskulud kohandatud kriisiaegsete müükidega. Aasta lõpuks on Baltika üldjoontes kohanenud turgudel jätkuva majanduskriisiga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lisaks majanduskriisile raskendas 2009.aasta kolmanda kvartali hooaja alguse
müüke ebatavaliselt soe august ja september ning neljanda kvartali müüke tavapärasest külmemad talvekuud kõikidel Baltika turgudel. Sellest hoolimata jõudis Grupi jaesüsteem (poodide tasemel) kolmandas kvartalis kasumisse ja neljandas kvartalis olid turud kasumis juba ka turu tasemel.
Baltika Grupi 2009. aasta neljanda kvartali müügitulu ulatus 220,0 miljoni
kroonini, vähenedes eelmise aastaga võrreldes 28,3%. Püsivate valuutakursside korral oli jaemüügi vähenemine 18%. Kvartali brutorentaabluseks kujunes 51% (2008: 48%). Neljandas kvartalis avati neli ja suleti 12 kauplust, sealhulgas suleti Tšehhi turg sealse kahe kauplusega.
Brändide lõikes moodustab kõige suurema osa Baltika jaemüügist Montoni kaubamärk
(2009. aastal 53%). Baltika kõige kiiremini kasvav kaubamärk on jätkuvalt Ivo
Nikkolo, mille jaemüük suurenes ka 2009. aastal.