Kuressaare on esimene kohalik omavalitsus ja esimene asutus avalikus sektoris, mis võttis kasutusele e-arvete lahenduse. E-arvete vastuvõtmiseks ja elektrooniliseks menetlemiseks kasutatakse Eesti Posti eArvekeskuse lahendust.
Elektrooniline arvete haldussüsteem võimaldab e-arvete vastuvõtmist, paber- või pdf-formaadis arvete digitaliseerimist ning elektrooniliste arvete töötlemist, kinnitamist ja arhiveerimist. See tähendab seda, et paberil arved enam Kuressaare linnavalitsuses ei liigu, kõik arvetega seotud toimingud teostatakse veebikeskkonnas ning sealt liiguvad andmed automaatselt raamatupidamisprogrammi, kirjutas Meie Maa.
Kuressaare linnapea Urve Tiiduse sõnul aitab üleminek käsitsi tehtavat andmesisestustööd vähendada ja kiirendab oluliselt ostuarvete kinnitamiseks ja kooskõlastamiseks kuluvat aega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!