• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 10.03.10, 08:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamikonkursi Kuldmuna peaauhinnale kaks kandidaati

Reklaamikonkursi Kuldmuna peaauhinnale kandideerib kaks tööd, üks neist telereklaam ja teine kampaaniate kategooriast.
Enam kui 600 esitatud tööst paistsid žürii hinnangul kõige tugevamalt silma just need, mis olid esitatud telereklaami kategoorias ja kampaania kategoorias. Võitjad kuulutatakse välja 19. märtsil.
"Majanduslikult raske aasta on teinud edukat tööd keskpärasuse väljasuretamise liinil," ütles tele- ja raadioreklaami žürii esimees Urmas Villmann agentuurist Kontuur Leo Burnett. "Telereklaami all oli väga palju tugevaid töid teenuste kategoorias, kus leidub kuhjaga väärismetallihõngulisi kandidaate," lisas ta.
Rekordarv töid laekus nende kampaaniate kategoorias, mille eelarve jäi üle 300 000 krooni, kokku oli neid 37. Alla selle summa jäävaid töid laekus 13.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kampaania ja otseposti žürii liige, Tallinna Ülikooli reklaamiõppejõud Tiina Hiiob tõdes, et väheste rahaliste vahendite abil teostatud nutikaid kampaaniaid peab ootama aastalt 2010.
"Korralikult tehtud töid oli palju. Vaidlused tekkisid alles siis, kui ilmnesid ka originaalse mõtlemise rakendamise tunnused," märkis ta. "Hea meel oli siiski premeerida korralikult ja järjepidevalt hoitud brändi eest," lisas Hiiob.
Möödunud aastal pälvis peaauhinna maanteeameti tellitud sotsiaalkampaania "Ära unusta helkurit!", parimaks kliendiks osutus Rakvere Lihakombinaat ning aasta agentuuriks valiti Kontuur Leo Burnett.
Rahvuslikku reklaamiauhinda Kuldmuna annab välja 1998. aastal asutatud Eesti Reklaamiagentuuride Liit, mille liikmeiks on 22 agentuuri.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 8 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele