Reklaamikonkursi Kuldmuna peaauhinnale kandideerib kaks tööd, üks neist telereklaam ja teine kampaaniate kategooriast.
Enam kui 600 esitatud tööst paistsid žürii hinnangul kõige tugevamalt silma just need, mis olid esitatud telereklaami kategoorias ja kampaania kategoorias. Võitjad kuulutatakse välja 19. märtsil.
"Majanduslikult raske aasta on teinud edukat tööd keskpärasuse väljasuretamise liinil," ütles tele- ja raadioreklaami žürii esimees Urmas Villmann agentuurist Kontuur Leo Burnett. "Telereklaami all oli väga palju tugevaid töid teenuste kategoorias, kus leidub kuhjaga väärismetallihõngulisi kandidaate," lisas ta.
Rekordarv töid laekus nende kampaaniate kategoorias, mille eelarve jäi üle 300 000 krooni, kokku oli neid 37. Alla selle summa jäävaid töid laekus 13.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kampaania ja otseposti žürii liige, Tallinna Ülikooli reklaamiõppejõud Tiina Hiiob tõdes, et väheste rahaliste vahendite abil teostatud nutikaid kampaaniaid peab ootama aastalt 2010.
"Korralikult tehtud töid oli palju. Vaidlused tekkisid alles siis, kui ilmnesid ka originaalse mõtlemise rakendamise tunnused," märkis ta. "Hea meel oli siiski premeerida korralikult ja järjepidevalt hoitud brändi eest," lisas Hiiob.
Möödunud aastal pälvis peaauhinna maanteeameti tellitud sotsiaalkampaania "Ära unusta helkurit!", parimaks kliendiks osutus Rakvere Lihakombinaat ning aasta agentuuriks valiti Kontuur Leo Burnett.
Rahvuslikku reklaamiauhinda Kuldmuna annab välja 1998. aastal asutatud Eesti Reklaamiagentuuride Liit, mille liikmeiks on 22 agentuuri.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!