• OMX Baltic−0,43%293,03
  • OMX Riga−0,39%912,78
  • OMX Tallinn−0,16%1 961,12
  • OMX Vilnius−0,43%1 228,59
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,25%9 219,09
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,38
  • OMX Baltic−0,43%293,03
  • OMX Riga−0,39%912,78
  • OMX Tallinn−0,16%1 961,12
  • OMX Vilnius−0,43%1 228,59
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,25%9 219,09
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,38
  • 11.03.10, 06:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

KUIDAS suurendada klientide lojaalsust?

Sinu klientide keeruline finantsseis või keerulisem aeg majanduses paneb nad ühe teenusepakkuja juurest teise juurde liikuma. Kuid kuidas teha nii, et lahkujaid oleks võimalikult vähe, ehk kuidas kasvatada oma klientide lojaalsust?
"Tänane klient on homse edu võti," võttis Elioni ärijuht Ragnar Everest kokku selle, miks Elioni jaoks on klientide lojaalsus oluline. Ja laias laastus kehtib sama tõdemus iga ettevõtte puhul.
Nüüd tuleb ise kliendi juurde minna

Artikkel jätkub pärast reklaami

Estraveli lojaalsusprogrammide juht Kristi Juhandi ütles, et aeg, kus piisas kohapeal istumisest ja tellimuste vastuvõtmisest, on möödas ning nüüd tuleb olemasolevad ja potentsiaalsed kliendid üles leida ja motiveerida neid ostma.
Edasi saad artiklit lugeda SIIT. Selleks vajaliku päevapileti saad osta SIIT.
 
 
 
Autor: Kadrin Karner, Katariina Krjutškova

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele