• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 19.03.10, 06:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Poola lennuk tõmmatud kalda vahetusse lähedusse

Täna varahommikuks oli Ülemiste järve hädamaandumise sooritanud transpordilennuk AN 26 tõmmatud umbes 20 meetri kaugusel kaldast. Kell 5.15 hommikul tööd peatati. Järgnevate tegevuste planeerimist alustatakse peale päästemeeskondade vahetust kell kaheksa hommikul.
Eile õhtul kell kaheksa alustas lennuki kaldale tõmbamist oma rasketehnikaga AS Temiir. Nende poolt sündmuskohale toodud raske ekskavaatoriga õnnestus lennuk liikuma saada ning umbes 50 meetrit kalda poole pukseerida.
Seejärel lennuki liikumine raskenes, korduvalt purunesid lennukit ekskavaatoriga ühendavad trossid. Kella üheteistkümne paiku lennuki liikumine peatus ning AS
Temiiri tehnika vahetas välja kell 23.15 sündmuskohale saabunud kaks Eesti kaitsejõududele kuuluvat, tõste ja tõmbemehhanismidega varustatud masinat Recovery.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lennuki kalda poole pukseerimine jätkus kella ühe ajal öösel, peale kaitsejõudude rasketes tingimustes töötamiseks mõeldud eritehnika kohale paigutamist ja trosside kinnitamist. Kaldale lähenedes muutus lennuki liigutamine raskemaks ning kell 5.15 peatati päästetööd hommikul kella kaheksani. Peale päästemeeskondade vahetust jätkatakse päästetööde planeerimist.
Lennuki kaldale pukseerimist takistavaks asjaoluks võib päästetööde juhi sõnul olla nii lennuki takerdumine järve põhja kui rasked jääolud.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele