Volvo reklaamib ennast Suomen Kuvalehti kõikidel reklaampindadel, kirjutab Kauppalehti.
Lisaks on Volvo ostnud kaheks nädalaks kõik Suomen Kuvalehti võrguväljaande reklaampinnad.
"Meediavallutuse abil esitleb Volvo oma suurte autode kogu valikut ettevõtte väärtusele sobilikult visuaalselt silmatorkaval viisil," ütles Volvo müügi- ja turundusjuht Heikki Ahdekivi.
Suomen Kuvalehti 90aastase ajaloo jooksul on see esimene kord, kui üks reklaamija ostab kõik reklaampinnad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Volvo tahab jõuda suurte autode kõigi sihtrühmadeni – nii era- kui ka avaliku sektori otsustajateni kui ka eraisikutest suurte autode ostjateni.
Täna ilmunud Suomen Kuvalehtis on 15 lehekülge reklaame.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!