Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
BP vabandus sai sümpaatia asemel kriitikat
USA raadiotes, telekanalites ning online- ja pabermeedias alanud British Petroleumi vabandav reklaam Mehhiko lahe reostamise pärast pälvib sümpaatia asemel kriitikat, kirjutab AP.
Reklaam, milles BP tegevjuht Tony Hayward räägib, et firma teeb "kõik, mida suudame, et seda ei juhtuks enam kunagi", pälvis kohe väljatulemisel USA presidendi Barack Obama kriitika. Obama sõnul võiks BP raha kulutada puhastustöödele ja kalurite ning väikeettevõtjate kompensatsioonidele, kes reostuse tõttu oma tööst ilma jäid. Samuti on öeldud, et reklaam tuli liiga vara ja pole veenev.
BP teatel ei ole reklaamile kulutatud "ühtegi senti" reostuse tõrjeks määratud raha. BP üheminutilist reklaami saad vaadata siit.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.