Rahandusministeerium, majandus- ja kommunikatsiooniministeerium, keskkonnaministeerium ning haridus- ja teadusministeerium alustavad täna üle-Eestilist eurotoetuste teavituskampaaniat, mille eesmärgiks on tutvustada inimestele tuhandeid eurotoetusi saanud projekte kõikjal Eestis.
Kampaania kutsub inimesi märkama eurotoetuste logo, millega on märgistatud kõik Euroopa Liidu abiga ehitatud või renoveeritud maanteed, sadamad, kooli- ja lasteaiahooned, mõisad, turismiobjektid jpt. Kampaanias osalemiseks tuleb logo kõrval teha endast pilt ning laadida see üles kampaanialehele. Kõigi osalejate vahel loositakse välja erinevad puhkusepaketid Eestis ning peaauhinnana edasi-tagasi lennupiletid kahele inimesele vabalt valitud Estonian Airi sihtkohta.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi asekantsleri Ahti Kuninga sõnul on kampaania eesmärgiks ühelt poolt selgitada tuttava Eesti ja Euroopa lipu kombinatsiooniga logo tähendust ning teisalt eurotoetuste kasutamise ulatuslikkust. „Eestis on ellu viidud üle 16 000 erineva eurotoetust saanud projekti ning meie sõnum on see, et igal ettevõtlikul inimesel Eestis on võimalus eurorahade abil korda saata midagi kasulikku,“ lisas Kuningas.
„Peaaegu kõik Eesti inimesed kasutavad igapäevaselt midagi, mis eurotoetuste abil tehtud või korrastatud. Tahame, et inimesed neid asju märkaksid,” selgitas rahandusministeeriumi asekantsler Ivar Sikk.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kampaania kestab 1. juulist 26. augustini ning viiakse läbi koostöös Postimees Online’i ja Raadio Elmariga.
Eestile on alates 2004. aastast eraldatud 66 miljardit krooni eurotoetusi, mille abiga edendatakse transporti, ettevõtlust, haridust, tööturgu, teadus- ja arendustegevust, infoühiskonda, haldusvõimekust, keskkonnahoidu, energiamajandust, regionaalset ja kohalikku arengut, tervishoidu ning hoolekannet. Eurotoetusi jagatakse läbi Majanduskeskkonna-, Elukeskkonna- ning Inimressursi arendamise rakenduskava.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!