Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Et kriisist saaks peoaeg
Tänases Firmapeo erilehes käib mitmes artiklis läbi mõte, et "pidu peo pärast" aeg on kriisiga möödas. Iga kulutatud sent peaks midagi tagasi tooma ja mõtet kandma.
Äripäev soovitab teenuseostjail siin veelgi kaugemale minna - kulutatu tagasiteenimisele lisaks tasub peo või kampaania korraldajaga otsida viis kasvuks, turuosa juurde lõikamisele või konkurendilt kliendi ülelöömiseks.
Kriis tõi nimelt ettevõtlusse kohati mulje, et igal pool ja kõigil on halvasti, käibed kaovad, pankrotid tulevad, usaldus kahanes. Ometi see nii ei olnud ega ole. Ka paljukannatanud ehitus- ja kinnisvaraturul on firmasid, kes on konkurentidest paremas seisus ja klientidele olemas, täites võetuid kohustusi.
Kehv aeg ongi neile hea see enda kasuks pöörata - silmatorkav reklaamikampaania või kõneainet tekitav suur pidu. Ühelt poolt on see avalik mainekujundus, teisalt kinnitus klientidele-koostööpartneritele, et ollakse tugevad ja saadakse tugevamaks.
Näiteks Uus Maa alustas kuu aega tagasi valimisreklaami meenutavate plakatitega kampaaniat, Volkswageni esimene pääsuke autokampaaniaks jäi silma paari nädala tagant.
Aga pidutsemine? See pole siiski kadunud. Seltskondlik inimene peab sellest endiselt lugu ning leidlik leiab ka kasina rahakotiga ajal võimaluse lõõgastumiseks. Firma rahakott võib küll vastumeelsemalt selleks avaneda, kuid päris ära ettevõtmist siiski ei jäeta.
Näiteks on igas kollektiivis keegi harrastuslik kokandushuviline, kes meeleldi, kolleegide innustusel ja toetusel-õhutusel oma oskusi teistelegi näitab ja peolauda katta aitab. Et läbu asemel miskit harivamat hoopis?
Autor: ÄP