• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Vene turistide arv rekordtasemel

    Eesti on Venemaa turistide seas jätkuvalt populaarne reisisihtkoht, seitsme kuuga on Venemaa turistide ööbimiste arv Eestis mullusega võrreldes kasvanud 50%, jõudes rekordilisele tasemele.

    Peterburis ja selle lähiümbruses algas Eestit kui atraktiivset ja mitmekülgset reisisihti tutvustav kampaania, mida korraldatakse Euroopa Regionaalarengu fondi vahenditest.
    EASi turismiarenduskeskuse direktori Tarmo Mutso sõnul on talvekampaania põhirõhk erinevate linnapuhkuse võimaluste tutvustamisel. „Tallinn on Peterburi elanike seas tuntud reisisihtkoht, mida on paljud külastanud, kuid külastusest on sageli möödunud aastaid ning selle kampaaniaga loodame nad taas meile külla kutsuda,“ ütles Tarmo Mutso. Ta lisas, et kampaania põhirõhk on Tallinna linnapuhkuse võimaluste tutvustamisel, kuid tähelepanu juhitakse ka Eesti teistes linnades pakutavatele vaba aja veetmise võimalustele.
    Mutso sõnul on Eestisse reisimine Venemaa elanike seas populaarne ning seda tõendab ka selle aasta esimese seitsme kuuga Venemaa turistide poolt purustatud nii Eesti külastuse kui ka ööbimiste rekord. „Möödunud aasta seitsme esimese kuu tulemustega võrreldes on Venemaa turistide ööbimiste arv sellel aastal Eestis ligi 50% kasvanud ning Venemaa oli möödunud aastal üks neid väheseid riike, kust pärit turistide arv kasvas Eestis ka eelmisel aastal, mil teiste riikide turistide arv majanduslanguse tõttu valdavalt langes,“ lausus Mutso. Ta lisas, et kõikide eelduste kohaselt kasvab järgmisel aastal Venemaa turistide huvi Eesti vastu veelgi, sest Tallinn kannab siis Euroopa kultuuripealinna tiitlit.
    EASi turismiarenduskeskuse poolt korraldatav kampaania Peterburis kestab 18. oktoobrist kuni 14. novembrini. Eestit reklaamivad plakatid on üleval Peterburi tänavatel, metroojaamades, rongides, internetis ja meediaväljaannetes. Eestit tutvustatakse lisaks veel kohvikutes ja spordiklubides, kus näidatakse plasmateleritest klippe Eestist. Lisaks toimub raadios Retro FM auhinnamäng.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Snaige küsib kahjumi katteks aktsionäridelt miljon eurot
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Analüüs: liigume elatustaseme poolest tagasi 2019. aastasse
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Eesti kalamarjabuumi taga seisab Indrek Kasela
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.