Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uued raamatud
Asjaõigusseadus 01.10.2010Juura KirjastusMaht: 112 lkHind: 145 kr
70 kulude juhtimise ja arvestuse ülesannetKirjastus RafikoHind: 255 kr
Kliendilojaalsuse kuldraamatAutor Ivar SooneÄripäeva kirjastusMaht: 208 lkHind: 450 krRaamat annab ülevaate kliendilojaalsuse erinevatest külgedest, pakkudes lugejale pigem õnge kui kala. Valmisretseptide andmise asemel keskendutakse pigem sellele, kuidas mõista kliendilojaalsuse olemust, millised võimalused ja ohud lojaalsusega kaasnevad, milliste vahenditega on võimalik lojaalsust reguleerida ning muuta firma ja klientide suhted vastastikku kasulikuks.
ÕnneprojektAutor Gretchen RubinKirjastusEesti EkspressMaht: 288 lkHind: 199 krRaamatus on oskuslikult kokku põimitud filosoofia, teadusuuringud, ajalugu ning elukogemus. Praktiliste nõuannete, asjalike selgituste, sarmi ja huumoriga täidetud raamat on ühtaegu valgustav ja meelt lahutav, sügavmõtteline ja kerge lugemine. Ausast tekstist õhkub autori kirge teema vastu ning juba mõne peatüki lugemisega tuleb tahtmine enda õnneprojektiga alustada.
Toimetulek keeruliste inimestegaAutor Roy LilleyÄripäeva kirjastusMaht: 208 lkHind: 445 krAutor lahkab raamatus keerulist käitumist, analüüsib selle põhjusi ning annab kiirjuhised, kuidas keeruliste inimestega toime tulla. Kas olete kokku puutunud klatšihimuliste kaastöötajatega, hulluksajavad ülemusega, võimatult käituva alluva või kiusakate klientidega? Autor kirjeldab erinevad raskeid inimtüüpe ja olukordi ning annab võtme nende "lukust lahti keeramiseks".
Autor: ÄP