"Vaatamata saavutatud majandustulemustele on WETT Eesti majandustulemused planeeritust väiksemad," ütleb WETT Eesti esindaja advokaat Meelis Krautmann. Ta möönab, et käibe eesmärgi mittetäitumine on põhjustatud üldisest majanduslangusest, millest ei jäänud puutumata ka logistikasektor. Tulevikku jäävad mitmed klientide projektid. Krautmanni andmetel jäi planeeritust väiksemaks veoautopargi suurendamine ning edasi on lükatud pikaajaline projekt - SRÜ ja Kesk-Aasia riikidele konsolideerimislao loomine Eesti territooriumil.
Üle 12 aasta logistikaturul tegutsenud WETT Eesti esialgselt asutamisel püstitatud eesmärk oli luua transpordikoridor Tallinn-Moskva ning tulevikus osutada klientidele võimalikult laia logistilist kompleksteenust, seejuures teenuse osutamisel pidevalt geograafiliselt laieneda. Esialgu orienteeruti suurte kaubavoogudega suurematele tootjatele. Praegu ollakse jõutud aga sinnamaale, et klientidele pakutakse logistilisi teenuseid 4PL tasemel. "See tähendab, et lahendame ülesandeid, mis on seotud kliendi kõikide logistiliste protsessidega - planeerimise, juhtimise ja kontrollimisega -, arvestades kliendi pikaajalisi strateegilisi eesmärke," räägib Krautmann.
Eesti logistikavaldkonna tuleviku osas on WETT Eesti prognoos tagasihoidlik. "Meie hinnangul ei ole väikeste transpordi ja ekspedeerimisega tegelevate ettevõtjate eduväljavaated kuigi suured," ütleb Krautmann. "Suurte logistikaettevõtete jaoks on võimalik isegi mõningane kasv, kuid meie arvates mitte kaubakäive kasvu arvel, vaid pigem väiksemate vedajate ning samuti mitteusaldusväärsete ekspedeerijate väljatõrjumise arvel," leiab ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami