• OMX Baltic0,23%300,7
  • OMX Riga0,09%893,76
  • OMX Tallinn0,13%2 071,3
  • OMX Vilnius0,28%1 205,89
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,23%8 803,2
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,77
  • OMX Baltic0,23%300,7
  • OMX Riga0,09%893,76
  • OMX Tallinn0,13%2 071,3
  • OMX Vilnius0,28%1 205,89
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,23%8 803,2
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,77
  • 23.11.10, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Head tulemused tulid eesmärke täitmata

"Vaatamata saavutatud majandustulemustele on WETT Eesti majandustulemused planeeritust väiksemad," ütleb WETT Eesti esindaja advokaat Meelis Krautmann. Ta möönab, et käibe eesmärgi mittetäitumine on põhjustatud üldisest majanduslangusest, millest ei jäänud puutumata ka logistikasektor. Tulevikku jäävad mitmed klientide projektid. Krautmanni andmetel jäi planeeritust väiksemaks veoautopargi suurendamine ning edasi on lükatud pikaajaline projekt - SRÜ ja Kesk-Aasia riikidele konsolideerimislao loomine Eesti territooriumil.
Üle 12 aasta logistikaturul tegutsenud WETT Eesti esialgselt asutamisel püstitatud eesmärk oli luua transpordikoridor Tallinn-Moskva ning tulevikus osutada klientidele võimalikult laia logistilist kompleksteenust, seejuures teenuse osutamisel pidevalt geograafiliselt laieneda. Esialgu orienteeruti suurte kaubavoogudega suurematele tootjatele. Praegu ollakse jõutud aga sinnamaale, et klientidele pakutakse logistilisi teenuseid 4PL tasemel. "See tähendab, et lahendame ülesandeid, mis on seotud kliendi kõikide logistiliste protsessidega - planeerimise, juhtimise ja kontrollimisega -, arvestades kliendi pikaajalisi strateegilisi eesmärke," räägib Krautmann.
Eesti logistikavaldkonna tuleviku osas on WETT Eesti prognoos tagasihoidlik. "Meie hinnangul ei ole väikeste transpordi ja ekspedeerimisega tegelevate ettevõtjate eduväljavaated kuigi suured," ütleb Krautmann. "Suurte logistikaettevõtete jaoks on võimalik isegi mõningane kasv, kuid meie arvates mitte kaubakäive kasvu arvel, vaid pigem väiksemate vedajate ning samuti mitteusaldusväärsete ekspedeerijate väljatõrjumise arvel," leiab ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele