• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 15.12.10, 23:00

Väärikas Estonian Air jäi kampaaniaga hätta

"Kuna "toode" sai lihtsalt otsa, olime sunnitud kinkekaartide kampaania cherry.ee keskkonnas lõpetama enne selle algselt planeeritud tähtaega," ütles Estonian Airi Eesti turu turundusjuht Katrin Talvak. Järgmise aasta esimestel kuudel korraldame koos uue kampaania, lisas ta.
Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuhi Mari-Liis Rüütsalu arvates ei tekita see kampaania pikemas perspektiivis olulist resonantsi. "Küll aga arvan, et kannatab oluliselt tavahinnaga toodete müük järgnevatel kuudel. Seda nii lennufirmas endas kui ka väiksemates reisibüroodes," kommenteeris ta turundusveebis Best Marketing.
Rüütsalu sõnul müüdi selles kampaanias paljusid lende kõvasti alla omahinna ja kliendile on see muidugi meeltmööda.
Batuudikeskus Skypark OÜ müüs novembris Cherry lehel plaanitud 700 vautšeri asemel 4463. "Kui kohe alguses limiiti ei määra ja seda summat kindlaks ei tee, mida oled nõus reklaamiks välja maksma, siis poole pealt on seda inetu teha," ütles ettevõtte juhatuse liige Alar Kajari.
Cherry asutaja ja juht Priit Tomp kinnitas, et lennufirma oli ettevõtte siseselt kehtestanud piiri. "Estonian Air ei pidanud vajalikuks seda meile enne kampaania päeva teatada, kuna nad ei osanud kampaaniamüügile taolist edu oodata," lisas ta. Cherry marginaal vautšeri kohta oli tunduvalt väiksem kui tavaliselt, lisas Tomp.
Uue meedia ettevõtte Velvet Digital Paper loovjuht Janno Siimar ei mõista Cherry käitumist, kus kohe näidati näpuga lennufirma peale ja hakati rääkima lepingutest. "Sellises olukorras oleks just Cherry pidanud seda olukorda ette nägema ja aitama koostööpartnerit," kommenteeris ta.
Indrek Raudjalg kommunikatsioonibüroost Hamburg & Partnerid ütles, et tegu on inetu juhtumiga. "On fakt, et Estonian Airi turundusmeeskonna ja Cherry.ee vahel on olnud kampaania ettevalmistamisel mingi kommunikatsioonihäire," märkis ta.
"Kui Cherry.ee portaali taktika on skandaali ära kasutades oma tuntust kasvatada, siis on see kahtlase väärtusega ettevõtmine," lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele