• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 225−0,12%39 737,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,38
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 225−0,12%39 737,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,38
  • 15.12.10, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väärikas Estonian Air jäi kampaaniaga hätta

"Kuna "toode" sai lihtsalt otsa, olime sunnitud kinkekaartide kampaania cherry.ee keskkonnas lõpetama enne selle algselt planeeritud tähtaega," ütles Estonian Airi Eesti turu turundusjuht Katrin Talvak. Järgmise aasta esimestel kuudel korraldame koos uue kampaania, lisas ta.
Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuhi Mari-Liis Rüütsalu arvates ei tekita see kampaania pikemas perspektiivis olulist resonantsi. "Küll aga arvan, et kannatab oluliselt tavahinnaga toodete müük järgnevatel kuudel. Seda nii lennufirmas endas kui ka väiksemates reisibüroodes," kommenteeris ta turundusveebis Best Marketing.
Rüütsalu sõnul müüdi selles kampaanias paljusid lende kõvasti alla omahinna ja kliendile on see muidugi meeltmööda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Batuudikeskus Skypark OÜ müüs novembris Cherry lehel plaanitud 700 vautšeri asemel 4463. "Kui kohe alguses limiiti ei määra ja seda summat kindlaks ei tee, mida oled nõus reklaamiks välja maksma, siis poole pealt on seda inetu teha," ütles ettevõtte juhatuse liige Alar Kajari.
Cherry asutaja ja juht Priit Tomp kinnitas, et lennufirma oli ettevõtte siseselt kehtestanud piiri. "Estonian Air ei pidanud vajalikuks seda meile enne kampaania päeva teatada, kuna nad ei osanud kampaaniamüügile taolist edu oodata," lisas ta. Cherry marginaal vautšeri kohta oli tunduvalt väiksem kui tavaliselt, lisas Tomp.
Uue meedia ettevõtte Velvet Digital Paper loovjuht Janno Siimar ei mõista Cherry käitumist, kus kohe näidati näpuga lennufirma peale ja hakati rääkima lepingutest. "Sellises olukorras oleks just Cherry pidanud seda olukorda ette nägema ja aitama koostööpartnerit," kommenteeris ta.
Indrek Raudjalg kommunikatsioonibüroost Hamburg & Partnerid ütles, et tegu on inetu juhtumiga. "On fakt, et Estonian Airi turundusmeeskonna ja Cherry.ee vahel on olnud kampaania ettevalmistamisel mingi kommunikatsioonihäire," märkis ta.
"Kui Cherry.ee portaali taktika on skandaali ära kasutades oma tuntust kasvatada, siis on see kahtlase väärtusega ettevõtmine," lisas ta.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele