Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
PKC: otsime insenere juurde
PKC Eesti AS tegevdirektori Jani Taneli Kiljala sõnul on neil plaanis sellel aastal värvata juurde insenere.
„Töötajaid väga palju värvata ei plaani ning hetkel on tehases vabu töökohti umbes 10, seega 10 inimest aga mitte rohkem tahamegi tehasetöölisi juurde võtta ning neile lisaks kümmekond inseneri,“ kommenteeris Kiljala.
Tema sõnul on Eestis inseneride värbamine vahel raske, sest keeruline on leida sobiva koolitustaustaga ja töökogemusega inimesi. „Me üritame ka ise kohapeal inimesi välja õpetada ja kui inimestel on elektroonikaalane kogemus, siis meile on see positiivne,“ lausus Kiljala.
Tegevdirektor lisas, et väljaõpe käib ikkagi tööl ja vahel saadavad nad töötajaid ka välismaale koolitusele.
Eestis nad sellel aastal suuremaid investeeringuid teha ei plaani või kui siis ainult jooksvad investeeringud masinate välja vahetamiseks, täpsustas Kiljala.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.