Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nordea: kohandame teenustasu turuolukorrale
Kaupmeeste ja panga vahelised teenustasud sõltuvad juba täna kliendi ja Nordea kokkuleppest, teatas pank.
Jälgime samuti turul toimuvat ja kohandame hindu vastavalt sellele, kommenteeris Nordea pank kommunikatsioonijuhi vahendusel tänast SEB teadet makseterminalide tasu vähendamisest.
Nordea pole saanud SEB-lt veel ühtegi konkreetset ettepanekut kaardimaksete vahendustasude langetamiseks, küll aga on Nordea juba varem kokku leppinud, et tänavu suvel alustatakse teiste Eestis tegutsevate pankadega läbirääkimisi kaardimaksete teenustasude suuruse ülevaatamiseks.
"Kindlasti panustab Nordea omalt poolt vahendustasude langetamisele, kuid lõplik tulemus sünnib läbi kompromisskokkuleppe," lisas Nordea kommunikatsioonijuht Jane-Liina Liiv.
Nordeal on deebetkaarte 46 674, krediitkaarte 36 151 ja makseterminale 1020. Nordea pank kaarditerminale otse ei paku, vaid vahendab kaupmeestele Nets Eesti kaarditerminalide haldamise teenust.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.