Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Lehtede reklaamimahud suurenevad
Oktoobri esimesel poolel kasvas Eesti viie juhtiva ajalehe reklaamimaht võrreldes mullusega viiendiku võrra, selgub Toomas Leito meediaanalüüsist.
Võrreldes 2010. aasta 41. ärinädalaga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 47 külge ehk 26%, moodustades kokku 227 külge.
"Järjekordselt on asja võti edukates reklaamilisades, kuid ka põhilehtedes oli reklaami üle keskmise. Reklaamiandjad olid põhiliselt ühed ja samad firmad ning uusi arvestatavaid reklaamiandjaid tuleb visalt juurde," seisab analüüsis.
Mullusega võrreldes vähenes reklaamimaht Õhtulehes 9%. Äripäevas suurenes maht 144%, Postimehes 23%, Eesti Ekspressis 16% ja Eesti Päevalehes 6% võrra. Maalehes oli 18,9 külge reklaami, mis on mullusega võrreldes kasvanud 16%.
Postimees hõivas taas turuliidri positsioon, seda napilt Äripäeva ees, selgub analüüsist.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.