• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eesti Energia värbab üle 100 kõnekeskuse töötaja

    Eesti Energia plaanib oma klienditeenindust laiendada enam kui saja inimese võrra, sest usub klientide pöördumiste olulist suurenemist.

    Järgmiseks aastaks prognoosib energiafirma seoses vabaturu elektrilepingute sõlmimisega senisest suuremat klientide pöördumiste tõusu, mistõttu otsustati kasvatada kõnekeskuse töötajate arvu seniselt 90-lt pea 200-ni. Samuti on plaanis suurenda büroodes kliente teenindavate töötajate arvu.
    "Kevad ja suvi andsid olulise sisendi meie klienditeeninduskanalite tööjõuressursi planeerimiseks järgmiseks aastaks," sõnas Eesti Energia juhatuse liige Margus Rink. "Kui tavapäraselt teenindame klienditelefonil kuus ligi 35 000 kõnet, siis sel suvel tõstsid uue kliendiinfosüsteemi juurutamisest tekkinud tõrked kuu keskmise kõnede hulga ligi 100 000ni. Suurendasime küll klienditelefoni teenindajate arvu, kuid kahjuks ei suutnud me vältida järjekordi ja kaasnenud klientide pahameelt," lisas ta.
    "Ehkki elektrituru vundamenti – elektrituru seaduse muudatusi – pole riik veel kinnitanud, liigub elektrituru avanemine iga päevaga üha lähemale. Mida ligemale vabaturule, seda rohkem küsimusi inimestel tekib. See tähendab, et meie teeninduskanalite praegune kõrge koormus tõuseb järgmisel aastal veelgi," selgitas Rink.
    Jaotusvõrgu juhataja Tarmo Mere märkis, et kliendi rahulolu võrguteenusega sõltub nii elektrikatkestustest kui ka võrguga seotud teeninduse kvaliteedist. Ta lisas, et mõlemal suunal on ettevõte pingutusi teinud. "Et saavutada võrgukvaliteedi võimalikult kiiret paranemist, tuleb vahendid paigutada sinna, kus need kõige suuremat mõju avaldavad. Investeeringukava esimesi vilju näeme juba praegu. Tänavu on elektrikatkestuste arv ühe majapidamise kohta olnud igal kuul väiksem kui mullu," rääkis ta.
    Kui elektrimüügi poolel on juba sel ja ka järgmisel aastal fookuses ettevalmistused elektrituru avanemiseks, siis jaotusvõrgus suunatakse üha enam tähelepanu võrguteenuse kvaliteedile.
    Et kasvavad ehitustööde mahud ei häiriks kliente, on jaotusvõrk vähendanud ka plaaniliste tööde jaoks vajalikke elektrikatkestusi. Tänu tööprotsesside ümberkorraldusele ja pingealuste tööde suurendamisele on plaaniliste katkestuste aeg kliendi kohta sel aastal lühenenud ligi 30 protsenti. Positiivset tagasisidet on jaotusvõrk klientidelt saanud uuenduste eest kahjunõuete läbivaatamisel, mis on kiiremaks ja kliendi jaoks mugavamaks muudetud.
    Eesolevate aastate kliendimugavust tõstvate arendustena nimetab jaotusvõrgu juhataja üleminekut kaugloetavatele arvestitele ja tehnilise lahenduse loomist, mis võimaldab jaotusvõrgul teavitada kliente rikkelistest elektrikatkestustest.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Dow ja S&P 500 tõusid uute rekorditeni
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Majutusasutuste kogemused hullude klientidega: poissmehed leiavad alati vahukustuti üles
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.