Katre Pilvinski • 17 jaanuar 2012

Klicki juht: Digimarketi lõpp oli ette näha

Asukoht oli üks põhiline asi, mis Max Digimarketi puhul valesti läks, märkis tehnikakaupade jaeketi Klick Eesti juht Marko Kalve.

„See oli algusest peale mulle teada, et see nii läheb. Selge, et selline pood sellise asukohaga, sellise kontseptsiooniga ei saa toimida,“ kommenteeris ta Max Digimarketi kiiret sulgemist. Augustis suurejooneliselt avatud elektroonikapoe Max Digimarketi uksed suletakse juba veebruaris.

„Kindlasti on asukoht üks olulisemaid asju, mis läks valesti, ja ka palju muud. Selline kontseptsioon, kus teenindajad ja kõik oli eliit – see ei ole päris see, mis toimib, kahjuks,“ nentis ta. „Raske öelda, mida nad seal üldse mõtlesid, ma käisin seal ühe või kaks korda – tore ja ilus pood oli küll, aga vales kohas,“ lisas konkurent.

Max Digimarketi kolimisest veebi arvas Kalve, et seal nad kindlasti midagi müüvad, aga Eestis veebipoed ei ole kahjuks väga tugevad. „Eestlased on väga kaubanduskeskustelembelised. Veebis nad kindlasti midagi müüvad, aga mingit efekti ega jõudu seal neil kindlasti ei ole.“

Turult lahkuja asemele Kalve uut tulijat ei prognoosi. „Ei näe sellist võimalust, kuhu keegi võiks kohe tulla ja ega Eesti turul väga palju ruumi ka ei ole. Uutel tulijatel on kindlasti üsna raske ennast siia kuhugi sisse mahutada. Üksiku kauplusega on igal juhul raske, sellega väga palju ei jõua. Kui, siis peaks kauplused ikka mitmetes keskustes esindatud olema," rääkis ta.

 

Hetkel kuum