• OMX Baltic0,14%262,76
  • OMX Riga0,13%878,64
  • OMX Tallinn0,32%1 700,58
  • OMX Vilnius0,3%997,91
  • S&P 5000,33%5 572,65
  • DOW 30−0,01%40 859,28
  • Nasdaq 0,63%17 507,61
  • FTSE 1000,56%8 240,15
  • Nikkei 2253,41%36 833,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%100,64
  • OMX Baltic0,14%262,76
  • OMX Riga0,13%878,64
  • OMX Tallinn0,32%1 700,58
  • OMX Vilnius0,3%997,91
  • S&P 5000,33%5 572,65
  • DOW 30−0,01%40 859,28
  • Nasdaq 0,63%17 507,61
  • FTSE 1000,56%8 240,15
  • Nikkei 2253,41%36 833,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%100,64
  • 30.01.12, 17:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Starbucks laieneb Indiasse

Maailmakuulus kohvimüüja Starbucks plaanib oma esimese kohvipoe avada Indias selle aasta augustis või septembris, mis on ligi aasta hiljem, kui esialgu planeeriti. Aasta lõpuks on eesmärk avada Indias ligi 50 kohvikut, kirjutab uudisteagentuur Reuters.
Starbucks, mida iseloomustab keskmisest kallim hinnatase, suunab omab tegevuse Indias üha kasvavale keskklassi sihtrühmale. Esialgu plaanis ettevõte Indias tegevust alustada juba 2011. aasta keskpaigas, kuid viivituse tingisid sobiva kinnisvara leidmise ja kõrgete maahindadega seotud raskused. 
Starbucksi esindaja sõnul avatakse esimesed poed Mumbais ja New Delhis, kuid edasine laienemine sõltub eelkõige tarbijate tagasisidest. Traditsiooniliselt eelistavad indialased kohvile teed, kuid suurlinnades üha kasvav spetsialistide-klass on kiiresti omaks võtmas läänelikku elustiili ja ka hindasid.
Lääneliku kohvikukultuuri väljakujunemiseni on siiski veel pikk tee minna: Reutersi andmetel võib vaid 140 miljardit aastasest 667 miljardi dollari suurusest kohvituru mahust Indias kohvikute arvele kanda. Samas lootust on: näiteks Hiina turule sisenes Starbucks 1999. aastal ja praeguseks on ettevõtte avanud mandri-Hiinas üle 400 kohviku.
Kokku on kohvikuketil maailmas üle 17 000 poe, kolmandik neist asub väljaspool USA-d.
Autor: Maarja-Liis Mitri

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.09.24, 13:47
Solina uue tootmishoone turvalahendus muudab tehase töö sujuvaks ja hoiab kokku aega ning raha
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele