• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 15.02.12, 16:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konkurentsiamet sai TTTK ja TAKi ühinemise teate

Konkurentsiamet sai selle nädala alguses Tallinna Autobussikoondise (TAK) ja Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondise (TTTK) koondumise teate, selgub ameti koondumisteadetest.
Tallinna Autobussikoondise juht Enno Tamm kinnitas, et esmaspäeval viidi koondumise eelteade konkurentisametile. „Ühinemine tuleneb linnavalitsuse jaanuari korraldusest ning selle põhjuseks on struktuurivõrgu optimeerimine,“ sõnas Tamm.
Tema sõnul annab see Tallinna ühistranspordikasutajatele võimaluse paindlikumalt toimivat liinivõrku kasutada. Näiteks, kui trolliliiklus seisab elektrikatkestuse tõttu, siis ühtse võrgu puhul suunatakse liinile autobussid, rääkis Tamm.
Tallinna finantsjuht Katrin Kendra lisas, et TTTK ja TAKi ühinemise eesmärk ei ole küll kulude kokkuhoid, vaid saavutada parem tulemus sama ressursi juures. Siiski saavutatakse kokkuhoid juhtimiskuludelt ning ühtselt dispetšerteenistuselt ja remonditöökodade sünergialt, sõnas Kendra. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

TTTK kodulehe teatel andis Tallinna linnavalitsus juba 2011. aasta juunis abilinnapea Arvo Sarapuule ülesande töötada koos finantsdirektor Katrin Kendraga välja Tallinna Autobussikoondise Aktsiaseltsi ja Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondise Aktsiaseltsi  ühendamise ettepanekud 1. detsembriks 2011.
Tallinna ühistranspordi 2012-2020 arengukava projektis rõhutatakse ühistranspordi ühtse tervikuna korraldamise vajadust, liinivõrgu planeerimist ühtsetel alustel, piletisüsteemide integreerimist, ühistranspordi liikide ja liinide vahel ümberistumise korraldamist. Mastaapsed ümberkorraldused kogu linna ulatuses teostuvad kiiremini ja lihtsamalt, kui neid saab ellu viia ühe ühistranspordifirma töökorralduse reguleerimise kaudu.
Kavas on TTTK ja TAKi ühinemine läbi viia hiljemalt 31. detsembriks 2012.
 
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele