• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,11%39 828,2
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,31
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,11%39 828,2
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,31
  • 15.02.12, 16:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konkurentsiamet sai TTTK ja TAKi ühinemise teate

Konkurentsiamet sai selle nädala alguses Tallinna Autobussikoondise (TAK) ja Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondise (TTTK) koondumise teate, selgub ameti koondumisteadetest.
Tallinna Autobussikoondise juht Enno Tamm kinnitas, et esmaspäeval viidi koondumise eelteade konkurentisametile. „Ühinemine tuleneb linnavalitsuse jaanuari korraldusest ning selle põhjuseks on struktuurivõrgu optimeerimine,“ sõnas Tamm.
Tema sõnul annab see Tallinna ühistranspordikasutajatele võimaluse paindlikumalt toimivat liinivõrku kasutada. Näiteks, kui trolliliiklus seisab elektrikatkestuse tõttu, siis ühtse võrgu puhul suunatakse liinile autobussid, rääkis Tamm.
Tallinna finantsjuht Katrin Kendra lisas, et TTTK ja TAKi ühinemise eesmärk ei ole küll kulude kokkuhoid, vaid saavutada parem tulemus sama ressursi juures. Siiski saavutatakse kokkuhoid juhtimiskuludelt ning ühtselt dispetšerteenistuselt ja remonditöökodade sünergialt, sõnas Kendra. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

TTTK kodulehe teatel andis Tallinna linnavalitsus juba 2011. aasta juunis abilinnapea Arvo Sarapuule ülesande töötada koos finantsdirektor Katrin Kendraga välja Tallinna Autobussikoondise Aktsiaseltsi ja Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondise Aktsiaseltsi  ühendamise ettepanekud 1. detsembriks 2011.
Tallinna ühistranspordi 2012-2020 arengukava projektis rõhutatakse ühistranspordi ühtse tervikuna korraldamise vajadust, liinivõrgu planeerimist ühtsetel alustel, piletisüsteemide integreerimist, ühistranspordi liikide ja liinide vahel ümberistumise korraldamist. Mastaapsed ümberkorraldused kogu linna ulatuses teostuvad kiiremini ja lihtsamalt, kui neid saab ellu viia ühe ühistranspordifirma töökorralduse reguleerimise kaudu.
Kavas on TTTK ja TAKi ühinemine läbi viia hiljemalt 31. detsembriks 2012.
 
 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele