Ekspress Grupp käive kasvas veebruaris aastaga 9,1 protsenti, teatas ettevõte börsile.
Online-meedia segment kasvas 10,7 protsenti, suurimat kasvu näitas Delfi Eesti. Perioodiliste väljaannete segment kasvas 7,3 protsenti. Trükiteenuste käive kasvas 17,3 protsenti. Elimineerides Eesti Päevalehe omandamisega lisandunud käibe, kasvas kontserni käive aastataguse ajaga 6,2 protsenti ning perioodiliste väljaannete käive vähenes 5,2 protsenti.
Endiselt on vähenemise põhjuseks raamatute kirjastamise käibe vähenemine võrreldes eelmise aastaga. Reklaamikäibe osas oli pea kõigil väljaannetel tugev kuu. Üksikmüügi ja tellimuste käive püsis enam-vähem eelmise aasta tasemel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!