ETK Grupi 2012. aasta esimese kvartali netokäive oli ligi 92,7 miljonit eurot, suurenedes möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 12,4 protsenti, teatas kaubandushiid.
ETK juhatuse esimehe Kati Kusmini sõnul on aasta alguse müügi kõrge kasvumäära osaliseks põhjuseks madal võrdlusbaas. „Eelmisel aastal toimus üleminek eurole, millest tulenevalt 2011. aasta esimestel kuudel tarbija alles kohanes uue rahaga, hoidis oma kulutusi tagasi ja tarbis ettevaatlikult," rääkis Kusmin lisades, et selle aasta esimestel kuudel tunneb tarbija mullusest suuremat kindlust ning ka ootused tööturu suhtes on tõusnud.
"Toidukaupade hinnatõus on aeglustunud ning tarbimismahud aasta esimestel kuudel samuti kasvanud. See kõik on avaldunud ka ETK Grupi I kvartali müüginumbrites,“ ütles Kusmin.
Grupi suurimat kasvu näitas 46,4 miljoni eurose netokäibega kauplusekett Konsum, kasvades aastataguse perioodiga võrreldes 17,2 protsenti. Konsumi ketti kuulus märtsi lõpu seisuga 71 kauplust, mida on mullusest viis kauplust enam.
Artikkel jätkub pärast reklaami
A ja O keti netokäive oli 19,1 miljonit eurot, suurenedes möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 4,7 protsenti. A ja O kaupluste arv vähenes aastaga kahe kaupluse võrra ning märtsi lõpu seisuga kuulus ketti 160 kauplust.
Maksimarketite esimese kvartali netokäive oli 13,4 miljonit eurot, tõustes eelmise aasta sama ajaga võrreldes 10,3 protsenti.
Toidu- ja esmatarbekaupade kauplusekettide osakaal ETK Grupi käibest jagunes selle aasta esimeses kvartalis järgmiselt: Konsum 50%, A ja O 20%, Maksimarket 15%. Muud kauplused moodustasid ETK Grupi kogukäibest 15%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!