Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Taavi Aas: Tallinna ühistransport ei muutu kallimaks

    Tallinna abilinnapea Taavi Aasa sõnul ei tähenda uuele piletisüsteemile üleminek, justkui loobuks linnavalitsus tasuta ühistranspordi rakendamise ideest.

    „Uudisteportaalis DELFI pehmelt öeldes huvitava mõttearendusega esinenud kodanik Ahti Mänd on millegipärast vääriti aru saanud, justkui tähendaks Tallinna ühistranspordis e-kaardi süsteemile üleminek tasuta ühistranspordi ideest ja ühtlasi ka perioodikaartide süsteemist loobumist,“ nentis Aas.
    „Nii nagu lubatud, jätkame tööd uuest aastast kõigile tallinlastele tasuta ühistranspordi võimaldamiseks,“ kinnitas Aas. „Muutub vaid ühistranspordi tasuta kasutamise õiguse tõendamise meetod – st ID-pileti süsteemilt e-kaardi süsteemile üleminek ei ole tasuta ühistranspordi rakendamisel takistuseks.“
    Aas rõhutas, et Tallinna ühistranspordi kasutamise eest peavad aga mittetallinlased tõepoolest ka uuest aastast maksma, ent neile jääb alles võimalus kasutada üksikpiletist soodsamat nö. perioodikaarti, mis seotakse ID-pileti asemel sõiduõigust tõendava kontaktivaba e-kaardiga.
    „Puuduliku info alusel paanika külvamise asemel tulnuks enne kirjutama asumist maha jahtuda ja järele mõelda,“ nentis Aas. „DELFI kirjasõber lähtub oma põhjani vildakate rehkenduste tegemisel näitest, mis puudutas üksnes üksikpiletikasutajaid ehk neid kes sõidavad Tallinna ühistranspordiga üksnes aeg-ajalt või näiteks turistina esma- ja ainukordselt.“
    Aasa sõnul kasutab kirja autor eeldatavasti ka praegu 18.50 eurot maksvat 30 päeva kaarti, mitte üksikpileteid, mis teeksid igapäevase ühistranspordikasutuse tõepoolest kordi kallimaks.
    „Rõhutan veelkord, et kõigi eelduste kohaselt saab tallinlasest ühistranspordi kasutaja uuest aastast täiesti tasuta teenuse, Tallinna ühistransporti igapäevaselt kasutavatele mittetallinlastele jääb aga alles võimalus soetada perioodikaart – seega ühistransport ei muutu mitte kellegi jaoks kättesaamatult kalliks.“
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Kadri Mägi-Lehtsi: Tallinna ühendhaigla idee sisaldab nii riske kui võimalusi
Nelja haigla ühendamine Tallinnas on julge ja mitmeid muutusi kaasa toov samm, kuigi mitte päris agadeta, kirjutab Roche Eesti tegevjuht, Tööandjate Keskliidu tervishoiu töörühma juht Kadri Mägi-Lehtsi vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Nelja haigla ühendamine Tallinnas on julge ja mitmeid muutusi kaasa toov samm, kuigi mitte päris agadeta, kirjutab Roche Eesti tegevjuht, Tööandjate Keskliidu tervishoiu töörühma juht Kadri Mägi-Lehtsi vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Esimesed naised, kes purustasid investeerimismaailmas klaaslae
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Esimesed naised, kes purustasid investeerimismaailmas klaaslae
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Estoni Kohver põrub Tesla aktsiaga: „Ei maksa vist osta!“
Kui vaba raha on, püüavad räpipundi 5MIINUST liikmed Estoni Kohver ja Lancelot selle aktisatesse või krüptosse suunata. Iga investeeringuga ei lähe paraku nii hästi, kui tahaks, tunnistasid nad.
Kui vaba raha on, püüavad räpipundi 5MIINUST liikmed Estoni Kohver ja Lancelot selle aktisatesse või krüptosse suunata. Iga investeeringuga ei lähe paraku nii hästi, kui tahaks, tunnistasid nad.
BaltCapist varastanud leedukas liigutas 32 miljonit Eesti kasiinosse
Endine BaltCapi insaider Šarūnas Stepukonis, keda kahtlustatakse miljonite varastamises, liigutas 31,6 miljonit eurot internetikasiino Olybet Eesti emafirma kontole, kirjutab Verslo žinios.
Endine BaltCapi insaider Šarūnas Stepukonis, keda kahtlustatakse miljonite varastamises, liigutas 31,6 miljonit eurot internetikasiino Olybet Eesti emafirma kontole, kirjutab Verslo žinios.