• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,12%6 197,77
  • DOW 301%44 533,91
  • Nasdaq −0,75%20 216,18
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,37
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,12%6 197,77
  • DOW 301%44 533,91
  • Nasdaq −0,75%20 216,18
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,37
  • 21.06.12, 13:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taavi Aas: Tallinna ühistransport ei muutu kallimaks

Tallinna abilinnapea Taavi Aasa sõnul ei tähenda uuele piletisüsteemile üleminek, justkui loobuks linnavalitsus tasuta ühistranspordi rakendamise ideest.
„Uudisteportaalis DELFI pehmelt öeldes huvitava mõttearendusega esinenud kodanik Ahti Mänd on millegipärast vääriti aru saanud, justkui tähendaks Tallinna ühistranspordis e-kaardi süsteemile üleminek tasuta ühistranspordi ideest ja ühtlasi ka perioodikaartide süsteemist loobumist,“ nentis Aas.
„Nii nagu lubatud, jätkame tööd uuest aastast kõigile tallinlastele tasuta ühistranspordi võimaldamiseks,“ kinnitas Aas. „Muutub vaid ühistranspordi tasuta kasutamise õiguse tõendamise meetod – st ID-pileti süsteemilt e-kaardi süsteemile üleminek ei ole tasuta ühistranspordi rakendamisel takistuseks.“
Aas rõhutas, et Tallinna ühistranspordi kasutamise eest peavad aga mittetallinlased tõepoolest ka uuest aastast maksma, ent neile jääb alles võimalus kasutada üksikpiletist soodsamat nö. perioodikaarti, mis seotakse ID-pileti asemel sõiduõigust tõendava kontaktivaba e-kaardiga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Puuduliku info alusel paanika külvamise asemel tulnuks enne kirjutama asumist maha jahtuda ja järele mõelda,“ nentis Aas. „DELFI kirjasõber lähtub oma põhjani vildakate rehkenduste tegemisel näitest, mis puudutas üksnes üksikpiletikasutajaid ehk neid kes sõidavad Tallinna ühistranspordiga üksnes aeg-ajalt või näiteks turistina esma- ja ainukordselt.“
Aasa sõnul kasutab kirja autor eeldatavasti ka praegu 18.50 eurot maksvat 30 päeva kaarti, mitte üksikpileteid, mis teeksid igapäevase ühistranspordikasutuse tõepoolest kordi kallimaks.
„Rõhutan veelkord, et kõigi eelduste kohaselt saab tallinlasest ühistranspordi kasutaja uuest aastast täiesti tasuta teenuse, Tallinna ühistransporti igapäevaselt kasutavatele mittetallinlastele jääb aga alles võimalus soetada perioodikaart – seega ühistransport ei muutu mitte kellegi jaoks kättesaamatult kalliks.“

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele