Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Komisjoni rahuldas  Reformi selgitus

    Erakondade rahastamise järelevalve komisjon (ERJK) küsis augusti lõpus Reformierakonnalt selgitust, miks on erakonna mulluses aastaaruandes ettemaksukohustusena reklaamifirmale Kontuur LB näidatud pea 260 000 eurot. Selgitusega, et ettemaksu tasutakse lepingu alusel ning järgmise aasta valimiskampaaniaga seoses, jäi komisjon rahule.

    Et tegemist on valimiskampaania kuludega, eeldasid ka komisjoni liikmed. Ent küsimuse tekitaski see, miks alustab erakond 2013. aastal toimuva kampaania arvete tasumist kaks aastat varem ehk 2011. aastal. Vabalt võiks erakond näiteks ajatada nõnda ka eelmiste perioodide valimiskulusid, mis omakorda tekitaks küsimuse, kas varem esitatud valimiste kuluaruanded on korrektsed.
    Varajane ettevalmistus. Reformierakonna peasekretär Martin Kukk selgitas eelmisel nädalal, et saatis komisjonile dokumendid, mis ettemaksu kohta selgitusi annavad. “Reformierakond kogub igakuiselt ning tasub 2013. kohalike omavalitsuste valimiskampaaniaga seotud kulusid alates 2011. aasta augustist ning kindlasti teeme vahendite olemasolul seda ka tulevikus,” ütles ta. Kuke sõnul on erakond alustanud järgmise aasta valimiskampaania ettevalmistusi ning soovib arved maksta varem, mitte tagantjärele.
    “Igal ettevõttel on õigus teha oma partnerile ettemaksu, kui ta tahab järgmisteks hooaegadeks midagi koguda,” märkis ka Kontuur LB juht Karin Sepp.
    Kontuuri konkurendi, reklaamiagentuuri Idea tegevjuht Evelin Mägioja sõnas, et pikaajaliste ettemaksete tegemine konkreetse kampaania korral sõltub suuresti tootest või kaubamärgist, mida reklaamitakse. ”Igapäevane praktika see ei ole, aga see ei ole ka ainus erand,” märkis ta.
    Teema lõpetatud. ERJK aseesimees Kaarel Tarand ütles eile, et komisjon aktsepteeris erakonna ja nende partneri saadetud vastuseid ja selle teemaga praegu rohkem ei tegele. Lisaks märkis Tarand, et kampaaniakulutuste aruanded peaks olema kättesaadavad jooksvalt, siis ei tekitaks see nõnda palju küsimusi tehtavate kulutuste osas. Samuti tõi ta välja, et tegelikult erakonnad teevadki pidevalt kampaaniat, praegu aga esitatakse kampaaniaaruandeid vaid kindlaksmääratud perioodi eest. “Tervemõistuslikult annavad endale aru, et kampaania, partei propaganda- ja suhtekorraldustöö, kestab kogu aeg,” sõnas ta.
  • Hetkel kuum
Kai Realo: riigi konkurentsivõime ei teki üleöö, ka majandust tuleb juhtida
Eesti majanduse jätkuvalt halvenev konkurentsivõime ja kestev majanduslangus kõnelevad sellest, et peame riigina majanduse konkurentsivõime tugevdamise fookusesse võtma, kirjutab Eesti Tööandjate Keskliidu volikogu esinaine Kai Realo.
Eesti majanduse jätkuvalt halvenev konkurentsivõime ja kestev majanduslangus kõnelevad sellest, et peame riigina majanduse konkurentsivõime tugevdamise fookusesse võtma, kirjutab Eesti Tööandjate Keskliidu volikogu esinaine Kai Realo.
Rahagurude välimääraja: keda usaldada? Vaata suurest tabelist, kes mis hinnaga nõu jagab!
Kust rahatarkust ammutada, kui on soov oma finantsiline tulevik kindlustada? Üksi alati kaugele ei jõua, seega investeerimise ja laiemas mõistes rahatarkuse puhul saab appi võtta kogenud investorid, kel igaühel oma stiil ja nišš. Teeme asja selgeks!
Kust rahatarkust ammutada, kui on soov oma finantsiline tulevik kindlustada? Üksi alati kaugele ei jõua, seega investeerimise ja laiemas mõistes rahatarkuse puhul saab appi võtta kogenud investorid, kel igaühel oma stiil ja nišš. Teeme asja selgeks!
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Plaan küps: väikefirmadele terendavad soodsamad laenud
KredExi ja EASi ühendasutus tahab pakkuda mikro- ja väikeettevõtetele laenu võtmisel käendust, et nad saaksid finantseeringu parematel tingimustel. Plaan pole veel pankades vastu võetud, aga küpseb.
KredExi ja EASi ühendasutus tahab pakkuda mikro- ja väikeettevõtetele laenu võtmisel käendust, et nad saaksid finantseeringu parematel tingimustel. Plaan pole veel pankades vastu võetud, aga küpseb.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Pannkoogimeistrid uuendavad kasvuretsepti: tuleb Eestist väljas ise äri püsti panna
Kookeri minipannkookidega tuntust kogunud Mesti omanikud tunnistasid Äripäeva raadios, et olid frantsiisi avamisele väljaspool Eestit juba päris lähedal, kuid aeg polnud küps. Enne tuleb ka ise üks koht välismaal avada.
Kookeri minipannkookidega tuntust kogunud Mesti omanikud tunnistasid Äripäeva raadios, et olid frantsiisi avamisele väljaspool Eestit juba päris lähedal, kuid aeg polnud küps. Enne tuleb ka ise üks koht välismaal avada.
Tööpäev parima juhiga: viis nippi, kuidas olla edukam juht
Eesti Personalijuhtimise Ühingu (PARE) tegevjuht Kai Saard käis luurel, kuidas Eesti parim juht Ivo Suursoo päriselt juhib, kuidas töötab, mida loeb ja kellega suhtleb.
Eesti Personalijuhtimise Ühingu (PARE) tegevjuht Kai Saard käis luurel, kuidas Eesti parim juht Ivo Suursoo päriselt juhib, kuidas töötab, mida loeb ja kellega suhtleb.
Neste lahkus Rohetiigrist. Vastastikku jagatakse teravaid süüdistusi
Neste teatas, et lahkub Rohetiigrist, sest ei pea transpordi teekaardi koostamise protsessi läbipaistvaks ega teaduspõhiseks. Rohetiiger pole süüdistusega nõus ja heidab Nestele ette vähest panust teekaardi loomisesse, kirjutab kestlikkusuudised.ee.
Neste teatas, et lahkub Rohetiigrist, sest ei pea transpordi teekaardi koostamise protsessi läbipaistvaks ega teaduspõhiseks. Rohetiiger pole süüdistusega nõus ja heidab Nestele ette vähest panust teekaardi loomisesse, kirjutab kestlikkusuudised.ee.
Maailma autohiidudele tootev firma tegi käiberekordi. „Mis siin öelda, eks ikka tuleb rahul olla“
Mainekatele Euroopa autotööstustele allhankeid tegev Mistra-Autex lõpetas eelmise aasta rekordkasumiga ning ületas endagi ootusi. Sel aastal loodab ettevõte edu enam-vähem korrata.
Mainekatele Euroopa autotööstustele allhankeid tegev Mistra-Autex lõpetas eelmise aasta rekordkasumiga ning ületas endagi ootusi. Sel aastal loodab ettevõte edu enam-vähem korrata.
Eesti meediaettevõtted asutasid kollektiivse esindamise organisatsiooni
Delfi Meedia, Postimees Grupp, Õhtuleht Kirjastus ja Äripäev sõlmisid lepingu uudismeedia väljaandjate kollektiivse esindamise organisatsiooni Balti Uudismeedia Väljaandjate Ühing asutamiseks.
Delfi Meedia, Postimees Grupp, Õhtuleht Kirjastus ja Äripäev sõlmisid lepingu uudismeedia väljaandjate kollektiivse esindamise organisatsiooni Balti Uudismeedia Väljaandjate Ühing asutamiseks.
Eluaseme hinnad kasvasid aastaga pea 8%
Eluaseme hinnaindeks kasvas esimeses kvartalis aastaga 7,8 protsenti, neljanda kvartaliga võrreldes ulatus indeksi tõus 2 protsendini, teatas statistikaamet.
Eluaseme hinnaindeks kasvas esimeses kvartalis aastaga 7,8 protsenti, neljanda kvartaliga võrreldes ulatus indeksi tõus 2 protsendini, teatas statistikaamet.