• OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,27%8 554,8
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,8
  • OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,27%8 554,8
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,8
  • 09.10.12, 14:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti disainerid otsivad Berliinis uusi müügikanaleid

Eesti Disainikeskuse algatatud ekspordiprojekt FreshEst tutvustab kolmapäeval Berliinis Eesti disainerite loomingut, et leida uusi müügivõimalusi.
"Tegu on projektiga, mille eesmärk on leida Eesti disainerite loomingule uusi müügikanaleid. Oleme oma ürituse suunanud kohalikele disainiäridele ja meediale, kaasates kohapealseid koostööpartnereid. Seega püüame läheneda mõnevõrra teistmoodi kui tavapäraselt  messidel ärikontaktide leidmine käib," kommenteeris FreshEst projektijuht Sirli Nõmm.
Esimesel FreshEst üritusel Berliinis 10. oktoobril esitlevad oma loomingut pesudisainer Kriss Soonik, äsja Noore Disaineri SÄSI auhinnaga pärjatud kõrgtehnoloogilisi lahendusi kasutav tekstiilidisainer Kärt Ojavee, värske NORR11 laureaat tekstiilidisainer Mare Kelpman, rõivadisainer Kristina Viirpalu ning MOOKI vaibakollektsioonide loojad Annike Laigo ja Merilin Kruusel.
Mare Kelpmani sõnul on ettevõtmine oluline eelkõige Ees disaini vastu huvi äratamiseks Saksa turul, mille tulemusena võiksid tekkida uued majanduskontaktid. "12. Oktoobrist jätkan Berliinis üritusel Showraum Trofejas, mis keskendub Ida-Euroopa disaini tutvustamisele – seega võin öelda, et huvi meie tegemiste vastu on olemas," lisas ta.
FreshEst on seadnud eesmärgiks kujuneda head Eesti disaini tutvustavaks kaubamärgiks, aidates disaineritel oma loomingule üle maailma müügikanaleid leida. "Hetkel käivad läbirääkimised järgmise ürituse korraldamiseks Hamburgis aastal 2013," ütles FreshEsti projektijuht Sirli Nõmm.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele