„Selleks et Eestit müüa ja tooteid müüa, on vaja positiivset imagot. Seda me ei saavuta inimkaubandusele, vargustele, narkomaania levimisele kaasa aidates – nii me toetame ainult organiseeritud kuritegevust,” vahendab
Eesti Päevaleht turismifirmade liidu esimehe Daisy Järva sõnu. „Me tahame saada siia raha, teenuste ostjaid, aga mitte Eesti inimeste ostjaid.”
Meie kuvand on alles kujunemas, rõhutas Järva. "Ja kui siis meile midagigi negatiivset külge tuleb, näiteks kuritegevus ja prostitutsioon, siis see kõik määrib seda ja hakkab võimenduma," ütles Järva. "Näiteks Rootsi pressis me ületame uudiskünnist enamasti vaid mõrvade või prostitutsiooniga seoses. Turismitööstuses piisab ühest-kahest intsidendist ja võtab tükk aega, et sellest märgist lahti saada. Me tahame siia kvaliteetseid turiste, mitte inimesi, kes selliseid teenuseid ostavad.”