EVR Cargo uueks juhiks sai Ahto Altjõe, kes aastate eest pidi korruptsioonikahtluse tõttu Eesti Raudteest lahkuma.
Augustis ei jõudnud nõukogu avaliku konkursi tulemusel sõelale jäänud kandidaatide osas otsuseni ja seepärast kaasati personaliotsingufirma abil sihtotsingu meetodil täiendavaid kandidaate, ütles nõukogu esimees Viljar Arakas.
„Sihtotsing õigustas ennast ja leidsime tugevaid kandidaate, kuid lõpuks pidime valiku tegema ja otsus langes ka esialgsel avalikul konkursil tugevaimaks hinnatud Ahto Altjõe kasuks,“ ütles Arakas. Ta lisas, et nõukogu valis lõppvoorus kolme kandidaadi vahel.
Altjõe on varem töötanud AS Reval Auto juhatuse esimehena, olnud 2000-2001 Eesti Raudtee veeremiteenustuse direktor, seejärel AS Tallinna Olümpiapurjespordikeskuse juhatuse esimees, 2006-2008 Arco Vara AS juhatuse liige ja ehitusdivijoni juht ning hiljem töötanud erinevatel juhtivatel positsioonidel ehituskontserni Nordecon ettevõtetes. Ta on õppinud Tallinna Pedagoogikaülikoolis ja täiendanud end Estonian Business School’is ärijuhtimise alal.
Altjõe töötas koos Viljar Arakasega Arco Varas, Altjõe ehitusdivisjoni direktorina ning Arakas juhina.
Altjõe miinuseks pidas Eesti Ekspress tänavu augustis aastatagust äritehingut, mis puudutas Ukrainas valmistatud vedurite ostmist vahetult enne Eesti Raudtee erastamist. Tehing käis offshore-kompanii Intergate kaudu ja vedurite hinnad olid seal kahtlaselt kõrged. Veduriostu valmistas tookord ette Eesti Raudtee veeremiteenistuse direktoriks olnud Ahto Altjõe.
Eesti Raudtee tollases nõukogus kerkis korruptsioonikahtlus: kas vahendaja teenis priske summa? Ka raudtee hilisema eraomaniku BRSi esindajad pidasid veduriostu firmast suure summa väljakantimiseks. Eesti Raudtee eraomanikeks saades lõid jänkid juhtkonnas platsi puhtaks, kümmekonna päevapealt kinga saanu seas oli ka Altjõe.
Senine EVR Cargo juht Indrek Paal sai firma etteotsa tänavu jaanuaris, kui toonane pealik Jaanus Paas mitmesaja tuhande euro kaotsimineku tõttu ametist lahkus.
Altjõe alustab tööd EVR Cargo juhatuse esimehena 1. novembril.
Tänaseks Eesti Raudteest eraldunud tütarettevõtte AS EVR Cargo ülesandeks on raudteeveo-ettevõtjana kaubavedude teostamine klientidele ning vagunite ja vedurite rentimine. Käesoleva aasta 9 kuuga vedas ettevõte 14,15 miljonit tonni kaupa. Ettevõtte kooseisu kuulub ka veeremi remondi ja hooldusega tegelev Tapa Depoo ning mitmed veeremi tehnohooldepunktid üle Eesti.
Autor: 1321-aripaev
Seotud lood
EVR Cargo nõukogu nimetas ettevõtte uueks finantsjuhiks Mandatum Life Balti investeeringute ja varahalduse juhi Paul Lukka.
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.
Enimloetud
1
Ärid ostab ERGO kindlustus
4
Omanik: “Ei ole kantimine!”
Hetkel kuum
![Pae tänava hoone põles 2022. aasta aprillis. Tulekahjust sündis üks keerulisemaid kindlustusjuhtumeid, mis seni Eestis olnud. Kohtuvaidlus hüvitise üle alles käib.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=893d860a-e22e-5da5-9b40-93340eab272f&width=3840&q=70)
Ärid ostab ERGO kindlustus
![S&P 500 indeksi suurt kontsentreeritust näeb ta ohukohana.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=f696f688-83ef-5395-a1a0-4f975035c97c&width=3840&q=70)
Ekspert nimetab potentsiaalikad alternatiivid
Tagasi Äripäeva esilehele