• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 12.11.12, 11:04

"Meie peale pole keegi kaevanud"

Meil ei ole infot firma tegevuse kohta esitatud kaebuste kohta. Tabijakaitseametist me kaebusi saanud ei ole, ütles 118finderi juht Katariina Karesvaara.
Tänane Äripäev kirjutab, et ehkki alles suvel mõisteti tuhandeid ettevõtjaid lollitanud firma Directa süüdi pettuses ja firmal tuli tasuda kopsakas trahv, maandus augustis üks sarnast skeemi kasutav soomlastele kuuluv 118finder Eesti turule. Ettevõtte tegutsemine on toonud tarbijakaitseametile ja kaubandus-tööstuskojale mitmeid pretensioone.
"Tahan hoiatada kõiki, kes firmaga 118finder kokku puutuvad," kirjutab üks ohver Soome internetifoorumis. "Helistavad võimalikult ebasobival ajal, räägivad segaselt - täpsustavad ettevõtte andmeid ja kui kohe ei märka "ei" öelda, on arve laual. Ükski äraütlemine ei aita - mis tellitud, see tellitud. Seejärel algab ähvardamine. Saime alles advokaadi abil makse tühistada," rääkis ta.
“Juhul kui on segaseid andmeid, palume ettevõtetel ja asutustel meie poole pöörduda, et saaksime asja selgitada,” lubas ettevõtte juht Katariina Kasevaara. Ta lisas, et kui kliendile on esitatud arved ebaselged või ta soovib kauba tagasi anda, peab ta ühendust võtma klienditeenindusega. Kriitikale, et ettevõttega on raske kontakti saada, sest kodulehel ei ole telefoninumbreid, vastas Kasevaara, et klienditeenindus töötab neil rahvusvahelise mudeli järgi. Praegu suheldakse klientidega e-posti teel. “Kliendile võib muidugi ka klienditeenindus helistada, kui klient nii nõuab,” lisas Kasevaara.
Veebifoorumites oleva kriitika kohta ütles Kasevaara, et internetiveergude aruteludes kommenteeritakse paljusid ettevõtteid. “Veeb on vaba foorum,” märkis ta.

Seotud lood

Uudised
  • 12.11.12, 05:03
Netifirma tõmbab hajameelseid õnge
Ehkki alles suvel mõisteti tuhandeid ettevõtjaid lollitanud firma Directa süüdi pettuses ja firmal tuli tasuda kopsakas trahv, maandus augustis üks sarnast skeemi kasutav soomlastele kuuluv 118finder Eesti turule. Ettevõtte tegutsemine on toonud tarbijakaitseametile ja kaubandus-tööstuskojale mitmeid pretensioone, kirjutab tänane Äripäev.
Arvamused
  • 12.11.12, 05:33
ÄP: eksitajal must maine
Tänases lehes lahti rulluv 118finderi näide tõendab, et kliendi teadmatuse või hajameelsuse häbitu ärakasutamise komme pole kuhugi kadunud.
  • ST
Sisuturundus
  • 23.07.24, 12:25
30 aastat zombi-majandust: Jaapani valuutakriis kogub hoogu
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele