Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
"Meie peale pole keegi kaevanud"
Meil ei ole infot firma tegevuse kohta esitatud kaebuste kohta. Tabijakaitseametist me kaebusi saanud ei ole, ütles 118finderi juht Katariina Karesvaara.
Tänane Äripäev kirjutab, et ehkki alles suvel mõisteti tuhandeid ettevõtjaid lollitanud firma Directa süüdi pettuses ja firmal tuli tasuda kopsakas trahv, maandus augustis üks sarnast skeemi kasutav soomlastele kuuluv 118finder Eesti turule. Ettevõtte tegutsemine on toonud tarbijakaitseametile ja kaubandus-tööstuskojale mitmeid pretensioone.
"Tahan hoiatada kõiki, kes firmaga 118finder kokku puutuvad," kirjutab üks ohver Soome internetifoorumis. "Helistavad võimalikult ebasobival ajal, räägivad segaselt - täpsustavad ettevõtte andmeid ja kui kohe ei märka "ei" öelda, on arve laual. Ükski äraütlemine ei aita - mis tellitud, see tellitud. Seejärel algab ähvardamine. Saime alles advokaadi abil makse tühistada," rääkis ta.
“Juhul kui on segaseid andmeid, palume ettevõtetel ja asutustel meie poole pöörduda, et saaksime asja selgitada,” lubas ettevõtte juht Katariina Kasevaara. Ta lisas, et kui kliendile on esitatud arved ebaselged või ta soovib kauba tagasi anda, peab ta ühendust võtma klienditeenindusega. Kriitikale, et ettevõttega on raske kontakti saada, sest kodulehel ei ole telefoninumbreid, vastas Kasevaara, et klienditeenindus töötab neil rahvusvahelise mudeli järgi. Praegu suheldakse klientidega e-posti teel. “Kliendile võib muidugi ka klienditeenindus helistada, kui klient nii nõuab,” lisas Kasevaara.
Veebifoorumites oleva kriitika kohta ütles Kasevaara, et internetiveergude aruteludes kommenteeritakse paljusid ettevõtteid. “Veeb on vaba foorum,” märkis ta.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.