• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,24
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,24
  • 19.11.12, 23:00

Hiigelplakat keset linna – armastus vene moodi

Eesti reklaamiturul on uueks trendiks väljendada tundeid plakatil. Ja soovitavalt seal, kus on palju rahvast. Kusjuures tegemist on valdavalt vene tendentsiga.
“Anna andeks”, “Armastan sind”, “Tänan tütre eest” – sellised eraklientide tellitud plakatid on ilmunud Tallinna kesklinna reklaamipindadele, kirjutab Delovõje Vedomosti.
“Pool aastat tagasi tegin oma armastatule haiget,” räägib Vadim, kes palus andestust Narva maantee plakatil. “Läksime lahku. Mina sõitsin Londonisse, tema õppima Riiga. Londonis tuligi mulle pähe selline idee. Ma tahan näidata: kui te tõesti armastate, siis suudate teha uskumatuid asju.”
Välireklaamiga tegelevad firmad kinnitavad, et huvi reklaamipindade kui “tervituste saatmise” võimaluse vastu on kasvanud. Tänavu on tellitud Tallinnas reklaamipindu omavatelt firmadelt umbes kümme sarnaste plakatite seeriat. “Üks palub andestust, teine õnnitleb tüdrukutepeo puhul,” rääkis erasisuga plakatite poolest turul esikohal oleva firma Sildreklaam OÜ juhatuse liige Aleksei Žigadlo.
Sellise reklaami hind Tallinnas on kesmiselt 500–3000 eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele