Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Prisma ei eelista enam soomlasi
Kui siiani võimaldas Prisma ostusoodustust vaid oma Soome klientidele, siis nüüd saavad boonust koguda ka eestlased.
Prisma Peremarket alustab ID-kaardi põhise püsikliendiprogrammiga, millega klient saab ostudelt koguda kuni 5% boonust.
Esimese toidukauplusteketina alustab Prisma ID-kaardi põhise püsikliendiprogrammiga, millega liitumine on kõikidele soovijatele tasuta. Prisma tegevdirektor Janne Lihavainen kommenteeris, et programmi on klientidel väga lihtne kasutada ja sellega saab koguda Eesti jaeturul kõige kõrgemat boonusprotsenti.
"Samuti oleme suurtest jaekettidest esimene, kes ei pea vajalikus toota veel üht plastikkaarti, vaid kasutame ID-kaarti, mis peaks tänaseks olema juba kõikidel Eestis elavatel inimestel," lisas Lihavainen.
Prisma boonusprogramm Prisma Konto võimaldab saada ostudelt tagasi boonusraha 0,5% kuni 5%. Mida suuremad on ostud, seda suurem on ka boonus, mis arvutatakse iga kuu järel. Üks Prisma boonuspunkt võrdub rahalises vääringus ühe euroga.
"Konto on ülesehituselt sarnane Soome S-Etukorttiga," lisas Lihavainen. "Küll aga on boonustasemed Eestis kliendisõbralikumad. Kõrgemale tasemele jõuab märksa väiksemate igakuiste ostudega."
Kontoga saavad liituda kõik täisealised isikud, kel on ID-kaart. Soovi korral saab pere koguda boonust ühiselt ning oste ja boonustaset jälgida kaupluseketi kodulehel.
Prisma Peremarket on Eesti ainus suur jaekett, kes pole oma tegevuse ajal maksnud dividende Eestist väljapoole, vaid investeerinud varasemate aastate kasumi tegevuse arendamisse Eestis.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.