• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 13.12.12, 18:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air kontakteerub oma klientidega ise

Estonian Airi blogis kirjutab kommertsjuht Rauno Parras, et firma võtab ise ühendust klientidega, kelle lennuplaanid on ümberstruktureerimise tõttu muutunud.
„Olulisel kohal on nende klientide teenindamine, kelle reisiplaanid muutusid seoses lennuplaanis tehtud muudatustega. Iga kliendiga räägitakse personaalselt, et leida igaühele sobivaim lahendus – kas asenduslennupiletid või raha tagasi,“ kirjutab Parras. Klientidega, kes ostsid piletid otse Estonian Airist, võtavad firma töötajad ise ühendust. Nendega, kes said pileti reisibüroodest, kontakteeruvad reisibüroode töötajad.
Postituses, millega annab Parras ülevaate hetkeolukorrast Estonian Airis, on märgitud, et muudetakse ka ettevõtte klienditeenindussüsteemi, liites omavahel lennujaama kassa ja klienditoe. Samuti pakub Estonian Air oma klienditoe telefonil uut kõneposti teenust, mille vahendusel saab jätta sõnumeid ja kontaktandmeid, et teenindajad saaksid klientidega ühendust võtta.
„Paralleelselt töötame klienditeeninduse edasiarendamise kallal, et osa toiminguid, mida täna ainult klienditeenindaja abil teha saab, näiteks nime või kuupäeva muutmine, oleksid interneti teel kiirelt ja lihtsalt tehtavad,“ teatab Parras.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Veel on postituses kirjas, et alles jääb kümme sihtkohta, kuhu on olemas kindel nõudlus. Need on Stockholm, Kopenhaagen, Amsterdam, Brüssel, Oslo, Moskva, Peterburi, Kiiev, Vilnius ja Trondheim, millele lisanduvad kaks hooajalist suvelennuliini Pariisi ja Nizzasse.
See, millised lennukitüübid jäävad ning mis saab lendavast meeskonnast, selgub lähiajal. Teada on vaid, et Estonian Airi eesmärk on kohandada lennuplaan viiele ühte tüüpi lennukile
„Hetkel käib lennufirma ümberpööramise kallal kibekiire töö. Lahendamisel on mitmed olulised teemad, nagu lennukipargi vähendamine ja eeltöö üleminekuks ühele tüübile, lennuplaani kohandamine vastavalt uuele tegevussuunale ja töötajaskonna vähendamine proportsionaalselt lendude mahu vähenemisele,“ kirjeldab Parras.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 27 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele