• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Estonian Air kontakteerub oma klientidega ise

    Estonian Airi blogis kirjutab kommertsjuht Rauno Parras, et firma võtab ise ühendust klientidega, kelle lennuplaanid on ümberstruktureerimise tõttu muutunud.

    „Olulisel kohal on nende klientide teenindamine, kelle reisiplaanid muutusid seoses lennuplaanis tehtud muudatustega. Iga kliendiga räägitakse personaalselt, et leida igaühele sobivaim lahendus – kas asenduslennupiletid või raha tagasi,“ kirjutab Parras. Klientidega, kes ostsid piletid otse Estonian Airist, võtavad firma töötajad ise ühendust. Nendega, kes said pileti reisibüroodest, kontakteeruvad reisibüroode töötajad.
    Postituses, millega annab Parras ülevaate hetkeolukorrast Estonian Airis, on märgitud, et muudetakse ka ettevõtte klienditeenindussüsteemi, liites omavahel lennujaama kassa ja klienditoe. Samuti pakub Estonian Air oma klienditoe telefonil uut kõneposti teenust, mille vahendusel saab jätta sõnumeid ja kontaktandmeid, et teenindajad saaksid klientidega ühendust võtta.
    „Paralleelselt töötame klienditeeninduse edasiarendamise kallal, et osa toiminguid, mida täna ainult klienditeenindaja abil teha saab, näiteks nime või kuupäeva muutmine, oleksid interneti teel kiirelt ja lihtsalt tehtavad,“ teatab Parras.
    Veel on postituses kirjas, et alles jääb kümme sihtkohta, kuhu on olemas kindel nõudlus. Need on Stockholm, Kopenhaagen, Amsterdam, Brüssel, Oslo, Moskva, Peterburi, Kiiev, Vilnius ja Trondheim, millele lisanduvad kaks hooajalist suvelennuliini Pariisi ja Nizzasse.
    See, millised lennukitüübid jäävad ning mis saab lendavast meeskonnast, selgub lähiajal. Teada on vaid, et Estonian Airi eesmärk on kohandada lennuplaan viiele ühte tüüpi lennukile
    „Hetkel käib lennufirma ümberpööramise kallal kibekiire töö. Lahendamisel on mitmed olulised teemad, nagu lennukipargi vähendamine ja eeltöö üleminekuks ühele tüübile, lennuplaani kohandamine vastavalt uuele tegevussuunale ja töötajaskonna vähendamine proportsionaalselt lendude mahu vähenemisele,“ kirjeldab Parras.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Roheelektrifirma uuendas börsiga tõotusi
Enefit Greeni börsile tulekuks on üliviljaka pinnase ette valmistanud nii pensionireform kui elektri kõrge hind, aga kas sellele langev tera on kasvujõuline, see alles hakkab selguma, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Enefit Greeni börsile tulekuks on üliviljaka pinnase ette valmistanud nii pensionireform kui elektri kõrge hind, aga kas sellele langev tera on kasvujõuline, see alles hakkab selguma, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Norra tegi otsa lahti - intressimäärad hakkavad tõusma
Norra keskpank tegi esimesena sammu ülilõdva finantspoliitika karmistamiseks, tõstes baasintressimäärasid 0,25 protsendile. Mitu keskpanka on varsti Norrast eeskuju võtmas.
Norra keskpank tegi esimesena sammu ülilõdva finantspoliitika karmistamiseks, tõstes baasintressimäärasid 0,25 protsendile. Mitu keskpanka on varsti Norrast eeskuju võtmas.
Raadiohommikus: Enefiti börsidebüüt, krüptovarad ja mure hariduse pärast
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.
Eesti majaehituse pärandihoidja: aastas jõuan teha kuni 15 palkmaja
Eesti traditsioonilise ehituse hoidmise eripreemia pälvis tänavusel aasta tehasemaja konkursil Võrumaal Vastseliinas asuvas firmas Vipson Projekt käsitööna valminud palkmaja.
Eesti traditsioonilise ehituse hoidmise eripreemia pälvis tänavusel aasta tehasemaja konkursil Võrumaal Vastseliinas asuvas firmas Vipson Projekt käsitööna valminud palkmaja.