• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,39%6 609,8
  • DOW 300,05%45 857,32
  • Nasdaq 0,79%22 316,85
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,69
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,39%6 609,8
  • DOW 300,05%45 857,32
  • Nasdaq 0,79%22 316,85
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,69
  • 19.12.12, 07:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Olga Meinson: inimlik müük on kinni eesmärkides

Eesmärgid määravad ära inimliku müügi võimaluse. Kõik oleneb fookusest. Kui eesmärgiks on aidata ainult ennast ja oma firmat – täita müügiplaani ning teenida raha, siis jääb inimlikkusele vähem ruumi.
Müügikoolitaja Olga Meinson rääkis 18.detsembril Äripäeva müügiveebi Best Sales Psühholoogiakonverentsil, kuivõrd oluline on  müügis inimlikkus ja kuidas seda saavutada. Lugege tema arvamust ja soovitusi juhile SIIT!
Autor: Annika Matson, Aira Tammemäe

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele