Eesti ettevõtete ekspordialase abistamise ja nõustamisega tegelev JM Corporation teatas, et peamine suund, millega tänavu firmal tegeleda tuli, oli endiselt Soome, kuhu olid suunatud pea pooled projektidest, aga ka Venemaa, Rootsi, Norra ja Poola.Võrreldes varasemate aastatega hakkab aga Soome suur võidukäik ja sinna pürgivate ettevõtete osakaal järjest vähenema, mida võib tõenäoliselt seletada sellega, et Soome on Eesti ettevõtetele tänaseks juba teiseks koduturuks saanud.„Tõusva trendina tundub pigem - vaatamata mitmetele poliitilistele takistustele - huvi Venemaa turu vastu. Meil pole varasematel aastatel nii palju Venemaale sisenevaid ettevõtteid korraga portfellis olnud,“ märkis JMi ekspordispetsialist Rene Sildvee.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.