Paberil kliendilehed püsivad küll veel konkurentsis, kuid digitaalsed lahendused võimaldavad rohkem.
Sise- ja kliendilehti valmistava ettevõtte Editor Grupp OÜ juht Dainis Hirv sõnas, et nende enam kui 15aastane kogemus erinevate infokandjate väljaandmisel näitab, et hoolimata moodsate tehnoloogiate võidukäigust on turul näha ka risti vastupidiseid arenguid, kus tehnoloogiaettevõtted on paberkliendilehtede juures tagasi.
Ka ASi Kaubamaja turundusdirektor Anne-Liis Ostov nentis, et vaatamata ekraanide võidukäigule on paberväljaanded enamike inimeste jaoks veel siiski harjumuspärasem ja mõnusam lugemisviis. "Paberajakirja tähtsus ei ole täna kuidagi vähenenud," lisas ta.
ASi Swedbank turundusjuht Lola Tehver toob paberkandjal kliendilehe eelisena välja pikema kasutusaja. "Seda loetakse korduvalt ning pikema aja jooksul. Samuti loeb ühte ajakirja tõenäoliselt mitu inimest," sõnas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kellele sobib digi- ja kellele paberkujul kliendileht ning praktilisi näiteid edukatest kliendilehtedest loe pikemalt tänasest Äripäeva paberlehest.
Autor: Joosep Laik, Rivo Sarapik
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!