• OMX Baltic0,46%301,4
  • OMX Riga0,11%893,94
  • OMX Tallinn0,63%2 081,82
  • OMX Vilnius0,71%1 211,06
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,37%8 790,33
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,83
  • OMX Baltic0,46%301,4
  • OMX Riga0,11%893,94
  • OMX Tallinn0,63%2 081,82
  • OMX Vilnius0,71%1 211,06
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,37%8 790,33
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,83
  • 02.10.13, 20:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Investorid ootavad Twitteri kasuminäitajaid

Investorid ootavad Twitteri IPO eel esimesi andmeid ettevõtte klikkide arvu ning selle kohta, kui palju suhtlusvõrgustik iga kasutaja pealt teenib ning kuidas see suhestub konkurentide tulemustega.
Twitter, mis eelmisel kuul esitas väärtpaberikomisjonile avalduse börsileminekuks, avalikustab oma emissiooniprospekti sellel nädalal.
Näitaja, mida investorid ootavad, et lüüakse, on Facebooke’i 2,17 dollarit tulu kasutaja pealt, seda ettevõtte teise kvartali andmete põhjal.
LinkedIn teenib umbkaudu 1,93 dollarit kasutaja pealt. ComScore andmete põhjal oli Twitteril teises kvartalis 181 miljonit unikaalset kasutajat, mis tähendab, et nende kvartalimüük peaks olema vähemalt 393 miljonit dollarit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

“Kõige suurem küsimus on see, mis on nende tulu kasutaja kohta ning võrrelda seda Facebooke’iga,” kommenteeris Thornburg Investment Management fondijuht Tim Cunning. Tema sõnul on suurim probleem selliste ettevõtetega, et nad ei ole veel suutnud läbi hammustada viisi, kuidas oma kasutajate pealt piisavalt teenida.
Investorite jaoks oli Facebooki aktsia börsilepaiskamisel suureks küsimuseks ettevõtte võimekus teenida raha kasutajate pealt, kes kasutavad sotsiaalmeediat juhtmevabade seadmetega.
Mobiilikasutajate pealt raha teenimine pole Twitteri jaoks suureks probleemiks, kuna mikroblogi teenib üle poole oma tulust nutitelefonide ja tavelarvutite reklaamide pealt, selgub EMarketer uuringust.
Umbes 60% Twitteri aktiivsetest kasutajatest teevad seda läbi mobiilse seadme vähemalt kord kuus, märkis ettevõte.
Investorid ootavad Twitterilt kõrgemaid näitajaid kui Facebooke’il, et õigustada oma tänast väärtust.
 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele