Indrek Kald • 8. jaanuar 2013 • 1 min
Jaga lugu:

Noop: fookuses on Ida-Euroopa

A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi kinnitusel panustavad nad tänavu ekspordile.

Eesti turul on Noobi sõnul lagi saavutatud – mullu langes Eesti õlleturg 4% ja mittealkohoolsete jookide turg 5% – ning kasv saab tulla ainult edukast müügist väljaspool koduturgu.

"Jätkame sel aastal eksporti Euroopasse ja uusi turge näeme endistes SRÜ ja idabloki riikides," ütles ta. Noop lisas, et ekspordis panustatakse ennekõike jookidele nagu long-drink ja siider, kus konkurents on oluliselt väiksem.

Tartu joogitootja võtab nendele turgudele täiendavalt tööle ekspordijuhi. "Uue ekspordijuhi ülesanneteks on uute partnerite leidmine endiste SRÜ ja idabloki riikide turgudel," ütles Noop.

A. Le Coq teeb tema sõnul tööd oma brändide A. Le Coq, Fizz ja Gin Long Drink müügi ja turundusega. Allhanke ja jaekettide omatoodete (private label) osakaal ekspordis on minimaalne.

Eelmisel aastal kasvas A. Le Coqi ekspordikäive 19% tänu siidri ja long-drinki müügile Euroopas. Müük välisturgudele moodustas 14% ettevõtte käibest. A. Le Coq eksportis mullu kokku üle 21 miljoni liitri jooke.

Euroopasse ekspordib A.Le Coq peamiselt õlut, siidrit ja long-drinke, edukaimad müügiartiklid on Gin Long Drink, Fizz siider ja uuenenud kokteilijoogid klaaspudelis.

A. Le Coqi toodete sortimendis on kümme tootegruppi, neist suurimad õlu, vesi, mahl ja karastusjook.

Jaga lugu:
Seotud lood
Kõik seotud lood
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt