• OMX Baltic0,58%300,53
  • OMX Riga−0,26%888,57
  • OMX Tallinn0,44%2 067,69
  • OMX Vilnius0,28%1 207,3
  • S&P 500−0,33%6 259,75
  • DOW 30−0,63%44 371,51
  • Nasdaq −0,22%20 585,53
  • FTSE 1000,41%8 978,07
  • Nikkei 225−0,28%39 459,62
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,36
  • OMX Baltic0,58%300,53
  • OMX Riga−0,26%888,57
  • OMX Tallinn0,44%2 067,69
  • OMX Vilnius0,28%1 207,3
  • S&P 500−0,33%6 259,75
  • DOW 30−0,63%44 371,51
  • Nasdaq −0,22%20 585,53
  • FTSE 1000,41%8 978,07
  • Nikkei 225−0,28%39 459,62
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,36
  • 21.02.13, 11:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Chevrolet kolistas natsinimega Iisraelis ämbreid

Chevrolet üritus tulla oma uue mudeliga Iisraeli turule kukkus täielikult läbi ja auto müük riigis keelustati, kirjutas Rootsi võrguleht Bytbil.
Nimelt pani harvaesinevalt kehva ajalooteadmisega autotootja oma 17 aasta jooksul esimese tagaveolise viiekohalise mudeli nimeks SS. 
Täheühend, mis Chevrolet teada peaks tähistama sõnu Super Sport, assotsieerub Euroopas ja kindlasti Iisraelis vähe teise teadmisega. Seetõttu peab autotootja suure tõenäosusega mudelile üldse uue nime välja mõtlema.
Auto kapoti all on 6,2-liitrine V8, millel võimsust 420 hobujõudu. Selle najal kiirendab tagaveoline sedaan saja kilomeetrini tunnis umbes viie sekundiga, kirjutas auto24.ee.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sama täheühendit on varem kasutanud näiteks Jaguar (mudel SS 100) ning Chevrolet (Camaro SS). Kõnealune auto ise on aga Austraalias müügil nime Commodore SS V all.
Autor: 1185-aripaev

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 2 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele