• OMX Baltic−0,03261,62
  • OMX Riga0,63875,08
  • OMX Tallinn−0,091 695,84
  • OMX Vilnius0,28988,69
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 1000,658 234,44
  • Nikkei 225−0,4836 215,75
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,24
  • OMX Baltic−0,03261,62
  • OMX Riga0,63875,08
  • OMX Tallinn−0,091 695,84
  • OMX Vilnius0,28988,69
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 1000,658 234,44
  • Nikkei 225−0,4836 215,75
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,24
  • 28.02.13, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika ületas iseenda ootust

Nelja kahjumiaasta järel esitles Baltika taas kasumlikku aastat. Ettevõte on rahul, et eesmärk ületati. Kahjumlikud kauplused on suletud ja edaspidi keskendub Baltika kasvule. See tähendab ka kulude kasvu.
Baltika ületas enda 2012. aastaks seatud finantsilisi eesmärke, lõpetades aasta 3,725 miljoni eurose EBITDAga (kulumieelne ärikasum), mis on 24% rohkem kui eesmärgiks seatud 3 miljonit eurot, teatas ettevõte börsile.
Baltika teenis 2012. aasta neljandas kvartalis 1,294 miljonit eurot maksueelset kasumit ning puhaskasumiks kujunes 1,075 miljonit eurot.
Swedbank ja LHV pank ootasid Baltikalt 1,2 miljoni eurost puhaskasumit, võrreldes 2011. aasta neljanda kvartali 1,88miljonilise kahjumiga.
Käive tuli LHV Panga ja Swedbanki ootuste vahele. Swedbank ootas 16,25 miljoni eurost käivet, LHV Pank 16,1 miljoni eurost käivet. Baltika käibeks kujunes 16,188 miljonit eurot.
“See on märgilise tähtsusega tulemuste avaldamine,” ütles Baltika juhatuse esimees Meelis Milder. “Finantskeelde tõlgituna oli aasta edukas.”
Milder jätkas, öeldes, et nad ise olid juba varem optimistlikud. 2011. aasta lõpus ületas pika võitluse tulemusel müügitulu müügikulu.
“Tähtsaim on ettevõtte töötajate tohutu saavutus,” ütles Milder. “See ei oleks ilmselt olnud võimalik ilma suuraktsionäride toetuseta. Ka tarnijate tugi oli oluline, kuigi me ei käitunud nendega kõige korrektsemalt.”
“Praegu mõtleme, kuidas kasvada,” ütles ta, lisades, et ka kulud hakkavad edaspidi kasvama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele