• OMX Baltic−0,03%262,59
  • OMX Riga−0,03%875,52
  • OMX Tallinn−0,34%1 691,26
  • OMX Vilnius0,25%1 001,43
  • S&P 5000,03%5 634,58
  • DOW 30−0,04%41 606,18
  • Nasdaq 0,2%17 628,06
  • FTSE 1000,38%8 309,86
  • Nikkei 2250,6%36 421,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%101,69
  • OMX Baltic−0,03%262,59
  • OMX Riga−0,03%875,52
  • OMX Tallinn−0,34%1 691,26
  • OMX Vilnius0,25%1 001,43
  • S&P 5000,03%5 634,58
  • DOW 30−0,04%41 606,18
  • Nasdaq 0,2%17 628,06
  • FTSE 1000,38%8 309,86
  • Nikkei 2250,6%36 421,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%101,69
  • 10.03.13, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Internetipsühholoog Graham Jones: inimesed ei talu kordust

Noorem põlvkond tarbib meediat kiiresti ja korraga ning see nõuab turundajalt kiiremat reageerimist, soovitas Briti internetipsühholoog Graham Jones portaalis Best Marketing.
Sel nädalal turunduskonverentsil “Password” esinev Briti internetipsühholoog Graham Jones ütles, et interneti kasutamise tõttu on inimeste tähelepanuvõime drastiliselt lühenenud.
“Näiteks veebilehte vaadatakse 1–4 sekundit ja selle põhjal tehakse esmane otsus,” tõdes Jones.
“See tendents paneb meeletu surve e-kommertsi firmadele, kes peavad pidevalt oma veebilehti uuendama ja täiustama,” lausus Jones.
Teiseks näitavad Jonesi sõnul uuringud, et noorte inimeste aju on juba harjunud tegelema samal ajal mitme asjaga.
Nii suudavad noored tõepoolest pöörata tähelepanu korraga nii telesaatele kui ka Facebookile oma telefonis.
“Vanemal põlvkonnal on see võime veidi viletsamini arenenud,” lisas Jones.
Kolmas Jonesi märgitud tendents on see, et inimesed ei talu sõnumite kordust. “Võib-olla olete isegi tähele pannud, et ei suuda üht ja sama reklaami mitu korda vaadata-kuulata?” küsis ta.
Rohkem tööd turundajatele. Et sellele väljakutsele vastata, peavad turundajad laiendama kanalite valikut.
“Ei saa enam loota ühele kesksele veebilehele. Oma sõnumit ja pakkumist tuleb levitada nii paljudes kanalites kui võimalik – sotsiaalvõrgustikes, mobiilsetes kanalites, ostetud meedias ja lõpuks ka oma veebilehel. Ühe keskse veebilehe kontseptsioon on oma aja ära elanud,” lausus Jones.
“Kuna inimesed on ka suurte korduste arvu suhtes allergilised, tuleb loovlahendust pidevalt muuta, jättes keskse idee siiski samaks. Digitaalses meedias saab erinevaid loov­lahendusi hästi testida ja seda tuleb pidevalt teha.”
Kokkuvõttes leidis Jones, et turundajate töö on ajaga tunduvalt keerulisemaks läinud.
Tema hinnangul peavad turundajad nüüd kasutama üha suuremat hulka turundus­kanaleid ja suuremat arvu loovlahendusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 10:38
Suur analüüs: majanduskasvu aeglustumine on jõudnud kindlustussektorisse
IIZI finantsjuhi Kaido Kepi sõnul jõuab majanduskasvu üldine aeglustumine kindlustussektorisse viitega, mistõttu on tunda turul kerget jahenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele