• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Vahel tasub klient vallandada

    Kõigil müügiinimestel on hulk vahvaid kliente. Helistad mõnele üle paari kuu, küsid, kuidas läheb, ajad mõnusalt juttu, ja kõne lõpeb tema ettepanekuga kokku saada ja asju arutada – ehk midagi pakkuda, mida vaja läheb.

    Teise äärmuse moodustavad kliendid, kellega sai kokku lepitud telefonikõne kindlaks kuupäevaks, et edasi rääkida tehtud pakkumisest või võimalikust kohtumisest. Aga ta ei vasta, ei helista tagasi, ei saada e-kirja. Hea, kui ta kõnet kinni ei vajuta! Miks nad niimoodi teevad? Üks põhjus on kindasti oskamatus ei öelda, teine kartus edasi anda ebameeldivat sõnumit (edasilükkamist, keeldumist).
    Panusta heasse klienti. Müügiinimestel on õigus oma klient vallandada, kui see raiskab asjatult müügiinimese ressursse, st eelkõige aega ja raha, või teeb tema elu ebamugavaks. Kliendi võib vallandada ka siis, kui ta käitub üleolevalt, ülbelt ja ükskõikselt või kui ta nõuab enneolematult suurt allahindlust, mis muudab tehingu müüjale kahjumit toovaks. Vallandada tähendab suunata fookus nendele klientidele, kes soovivad ka ise müügiinimesega suhelda. Neid on vähe, kuid nad on seda väärtuslikumad. Tegeleda tasub klientidega, kellega veel nii head suhet ei ole, kuid võimalus see luua on suur.
    Aga teie, “häbelikud” kliendid, tulge maa peale. Keegi ei hammusta ega solvu teie äraütlemise peale. Selline ongi elu. Nimetagem parem asju nende õigete nimedega ja hoidkem head mainet pisitillukesel Eesti turul.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Dow ja S&P 500 tõusid uute rekorditeni
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Majutusasutuste kogemused hullude klientidega: poissmehed leiavad alati vahukustuti üles
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.