Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Torniplekk kingikarpi, T-särk jalga
Meeldejääv firmakink sünnib sageli koostöös ettevõtte töötajatega – olgu selleks siis ühiselt välja antud kokaraamat, heliplaat või kalender.
Idee
Firma näoga kingitus
Sigahead laulud helikandjale Vahva idee on meelelahutusliku helikandja väljaandmine, mida on kasutanud näiteks Rakvere Lihakombinaat, üllitades 2008. aastal koostöös Hitivabrikuga CD-plaadi “Sigahead jõululaulud”. Plaadil musitseerib ansambel Eesti Siga ning sellel kõlavad populaarsed jõululaulud, millele on tehtud uued humoorikad sõnad.Live-kontsert müügimeestelt Jõulud on aeg, mil partnerettevõtted peavad üksteist meeles kingitustega. Kõik see on aga märksa elamuslikum, kui kingitoojad annavad kliendi kontoris üllatuskontserdi. OBO Bettermann OÜ tegi selle idee teoks aastal 2008 ning plaanib sama mõtet klientide sooja tagasisidet arvestades peagi ka korrata. Mõte sai alguse kahe müügimehe initsiatiivist, kelle eestvõtmisel valmis spetsiaalne OBO Bettermanni jõululaul, mida kitarri saatel üllatunud klientidele esitati. Kahe nädala vältel jõuti lauluga tervitamas käia ettevõtte kõiki olulisi partnereid üle Eesti.Uue kuju saanud firmasärgid Toreda lahenduse lattu seisma jäänud T-särkidele leidis 2013. aastal MTÜ Eesti Pärimusmuusika Keskus, kes otsustas varasemate aastanumbrite ja kujundustega Viljandi Pärimusmuusika Festivali särgid lasta ümber disainida aluspesuks. Disainer Triin Amuri väljatöötatud bokserid ja naiste püksikud osutusid viimase festivali nännimüügilaudade hitiks.Torniplekk ja raudteerööpad kingikarpi SA Tallinn 2011 üks vahvamaid reklaamtooteid oli Pühavaimu kiriku vanast torniplekist valmistatud vasknööp sellega koos käiva nõela-niidiga. Inox Design Management töötas aga Eesti Raudtee jaoks välja unikaalse meene Saksamaal Kruppi tehases valmistatud raudteerööpast, mis on Eesti Raudteed teeninud üle 100 aasta.Retseptid kaante vahele Scania Eesti AS andis 15 a juubeli auks mõned aastad tagasi välja kopsaka kokaraamatu. Nii mälestusalbumi kui ka kokaraamatu funktsioonis 200-leheküljeline kõva kaanega raamat sisaldas fotosid ettevõtte rohkem kui sajast töötajast, retsepte nende lemmiktoitudest ning mõtteteri.Toode uudsesse konteksti E-Betoonelemendi kvaliteetpaberile trükitud kalendri lehekülg on kaunistatud mustvalge fotoga, millel vastanduvad naisekeha ning betoon. Tegemist on iga-aastase esteetilise kunstfotoseeriaga, milles huvitava teostuse läbi on betoon kui E-Betoonelemendi tootematerjal väga ilusasti esile toodud.