• OMX Baltic0,11%295,88
  • OMX Riga0,1%921,32
  • OMX Tallinn0,09%2 008,17
  • OMX Vilnius−0,11%1 232,36
  • S&P 500−0,32%6 481,5
  • DOW 30−0,48%45 400,86
  • Nasdaq −0,03%21 700,39
  • FTSE 100−0,09%9 208,21
  • Nikkei 2251,03%43 018,75
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%95,16
  • OMX Baltic0,11%295,88
  • OMX Riga0,1%921,32
  • OMX Tallinn0,09%2 008,17
  • OMX Vilnius−0,11%1 232,36
  • S&P 500−0,32%6 481,5
  • DOW 30−0,48%45 400,86
  • Nasdaq −0,03%21 700,39
  • FTSE 100−0,09%9 208,21
  • Nikkei 2251,03%43 018,75
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%95,16
  • 21.05.14, 13:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google kerkis maailma tipp-kaubamärgiks

Google kerkis maailma kõige väärtuslikumaks hinnatud kaubamärkide pingereas tänavu esikohale, tõugates troonilt kolm aastat liidrikohta hoidnud Apple'i.
Google'i kaubamärgi väärtus on BrandZ Top 100 pingereas hinnatud 159 miljardile dollarile, vahendab Forbes.
Teisel kohal on Apple 148 miljardi dollariga. Kolmandal kohal on IBM 108 miljardi dollariga.
Kõige väärtuslikuma kaubamärgiga jaemüüja on Amazon (64 mld dollarit), kõige väärtuslikum automark Toyota (29,6 mld dollarit).

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sotsiaalmeedia firmadest on Facebooki kaubamärgi väärtus hinnatud 35,7 mld dollarile ning tänavu jõudsid esimest korda Top 100 sisse ka Twitter (14 mld dollarit) ja LinkedIn (12 mld dollarit).

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele