Sirje Rank • 21. mai 2014 kell 10:19

Google kerkis maailma tipp-kaubamärgiks

Google kerkis maailma kõige väärtuslikumaks hinnatud kaubamärkide pingereas tänavu esikohale, tõugates troonilt kolm aastat liidrikohta hoidnud Apple'i.

Google'i kaubamärgi väärtus on BrandZ Top 100 pingereas hinnatud 159 miljardile dollarile, vahendab Forbes.

Teisel kohal on Apple 148 miljardi dollariga. Kolmandal kohal on IBM 108 miljardi dollariga.

Kõige väärtuslikuma kaubamärgiga jaemüüja on Amazon (64 mld dollarit), kõige väärtuslikum automark Toyota (29,6 mld dollarit).

Sotsiaalmeedia firmadest on Facebooki kaubamärgi väärtus hinnatud 35,7 mld dollarile ning tänavu jõudsid esimest korda Top 100 sisse ka Twitter (14 mld dollarit) ja LinkedIn (12 mld dollarit).

Hetkel kuum