McDonald'si tegevjuht Steve Easterbrook prognoosis, et burgerikett pöördub taas kasvule aasta teises pooles, vahendab Bloomberg.
![McDonald's usub tulemuste paranemisse](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=52a6c173-1675-5501-b8ef-992e9bf5f44a&width=3840&q=70)
- McDonald's usub tulemuste paranemisse Foto: EPA
Avaldus sisendas
investoritesse peale järjekordset negatiivset kvartalit taas usku, et asjad muutuvad peagi paremaks.
Üle aasta avatud olnud restoranide müügitulu pöördub Easterbrooki sõnul kolmandas kvartalis tõusule. Eelmises kvartalis kukkus nende restoranide müügitulu 0,7%, jäädes sellega alla Consensus Metrix’i prognoosidele.
“Kuigi müügitulu kasvu prognoositi kolmandaks kvartaliks nagunii, pakkus Easterbrooki avaldus siiski kindlustunnet,” märkis Edward Jones’i analüütik Jack Russo.
Märtsis ametisse astunud Easterbrook töötab praegu ümberkorralduste kallal, mille raames organiseeritakse ümber juhtkond, kärbitakse kulusid ning tagastatakse aktsionäridele raha.
“Paljud analüütikud prognoosisid seda, kuid seda on siiski hea kuulda ka juhtkonnalt. Me loodame, et paremad päevad on veel ees,” märkis ta.
McDonald'si aktsiad tegid 1% kasvu ning
aktsia hinnaks kujunes 98,58 dollarit. Sellel aastal on aktsiad kasvanud 4,1%.
Ettevõte seisab koduturul jätkuvalt silmitsi keerulise väljakutsega. Nimelt on firma restoranide müügitulemused juba seitse järjestikkust kvartalit languses olnud. USA müük kukkus teises kvartalis 2%; analüütikud prognoosisid languseks 1,5%. Ettevõte süüdistas languses ebaefektiivseid uusi tooteid ja kampaaniaid.
“Kuigi meie teise kvartali tulemused valmistasid pettumuse, näeme juba varaseid kasvumärke,” sõnas Easterbrook oma avalduses.
Ettevõtte kasum oli 1,26 dollarit aktsia kohta; analüütikud prognoosisid kasumiks 1,23 dollarit aktsia kohta. Müügitulu kukkus 9,5% 6,5 miljardile dollarile. Analüütikud prognoosisid müügituluks 6,43 miljardit dollarit.
Seotud lood
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.
Enimloetud
1
Ärid ostab ERGO kindlustus
4
Omanik: “Ei ole kantimine!”
Hetkel kuum
![Pae tänava hoone põles 2022. aasta aprillis. Tulekahjust sündis üks keerulisemaid kindlustusjuhtumeid, mis seni Eestis olnud. Kohtuvaidlus hüvitise üle alles käib.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=893d860a-e22e-5da5-9b40-93340eab272f&width=3840&q=70)
Ärid ostab ERGO kindlustus
![S&P 500 indeksi suurt kontsentreeritust näeb ta ohukohana.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=f696f688-83ef-5395-a1a0-4f975035c97c&width=3840&q=70)
Ekspert nimetab potentsiaalikad alternatiivid
Tagasi Äripäeva esilehele