Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Meediafirmade TOPil uus võitja

    Edukaim meediafirma Sanoma Baltics juhib reklaamimüüki näiteks veebiportaali auto24.ee.Foto: Raul Mee

    Äripäeva vea tõttu jäi eile ilmunud Meediafirmade TOPist välja Sanoma Baltics AS. Nüüd, pärast Sanoma Balticsi TOPi lisamist, sai ettevõttest kogu edetabeli liider.

    Korrigeeritud andmetega edetabelis nihkusid senised ettevõtted kõik ühe koha võrra taha poole.
    Meediakanalite TOP10
    1. Sanoma Baltics AS
    2. Ekspress Meedia (endine Delfi) AS
    3. JCDecaux Eesti AS
    4. Äripäev AS
    5. DAG Reklaam OÜ
    6. Buduaar Meedia OÜ
    7. Mediainvest Holding AS
    8. Ajakirjade Kirjastus AS
    9. Raadio Elmar
    10. SL Õhtuleht AS
    Kogu edetabeli leiab siit.

    Sanoma Baltics AS

    Asutatud: 1991

    Tegevusala: kuulutuste ja reklaami avaldamine portaalides www.auto24.ee, www.kuldnebors.ee,www.mototehnika.ee, www.rasketehnika.ee, www.veetehnika.ee

    Omanik: Sanoma News OY

    Tegevjuht: Margus Tomberg

    Käive 2014: 3,6 mln eur (kasv aastaga 13,4%)

    Ärikasum 2014: 1,3 mln eur (kasv aastaga 33%)

    Töötajaid 2014: 24

    Kulude ohjamine parandas kasumlikkust.
    Sektori edukaimaks tõusnud portaalide auto24.ee ja kuldnebors.ee haldaja Sanoma Baltics kasvatas mullu käivet ja kasumit vastavalt 13 ja 37% võrra.
    Ettevõtte juht Margus Tomberg selgitas, et heal veebireklaamimüügi aastal andsid suurima panuse kasvu kuulutusteportaalide bännerreklaami müük, mis paisus aastaga 36% võrra, ja jõudsalt kasvanud ettevõtete kuulutuste tulu. Samas jäi eraisikute kuulutuste tulu aasta varasemale tasemele. „Turundajad hakkavad üha paremini mõistma, kus täpsemalt inimeste ostuotsused sünnivad ja see on vesi meie veskile,“ selgitas Tomberg.
    Käiberentaabluselt kerkis ettevõte sektoris 36%ga teisele kohale, ajakirja Tervendaja väljaandja Hiiler OÜ järele. Kasumlikkuse taga on Tombergi sõnul madalad püsikulud. „Edukate internetiäride puhul on üsna tavapärane, et püsikulud on suhteliselt stabiilsed ja müügi kasv tingib ka protsentuaalselt kõrgema kasumi kasvu ning marginaali,“ selgitas ta.
    Kasvuootel sektoreid jätkub
    Tänavustelt tulemustelt ootab ettevõte mullusega samaväärset kasvu. Lisa plaanitakse ka 2016. aastalt. „Ootame endiselt internetiäride võidukäiku ja meediaturu kasvu,“ kommenteeris Tomberg. „On mõningaid väga edukalt toimivaid sektoreid, näiteks telekomi- ja finantssektor, kellel on jätkuv huvi kasvatada oma reklaamipanuseid, et pildil püsida.“
    Täiendatud andmetega Meediafirmade TOPi leiab Äripäeva kodulehelt www.aripaev.ee/top. Äripäev palub eksimuse pärast vabandust.
    Äripäeva Turunduse TOP
    Äripäev koostas Turunduse TOPi sarnaselt eelmise aastaga, jagades turunduse valdkonna ettevõtted kaheks: sõnumit loovateks turundusfirmadeks ja sõnumit avaldavateks meediafirmadeks.
    2015. aasta sügisel ilmuvad Äripäeva TOPid on koostatud 2014. aasta majandusnäitajate põhjal. Koondedetabel selgub kuue majandusnäitaja – käive 2014, ärikasum 2014, käibe ja kasumi kasv 2014. aastal, rentaablus ning varade tootlikkus – põhjal.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Nõustajad: tehinguturg kukkus, aga vaba raha otsib sihte – ka Eestis
Pärast rekordilist aastat tehingumaastikul on tehingute maht tänavu langenud ning turul valitseva ebakindluse tõttu võib oodata eelneva aastaga võrreldes mõnevõrra madalama aktiivsuse jätkumist, kuid PwC tehingute nõustamise eksperdid Raul Ruubel ja Sass Karemäe soovitavad vaadata karuturust kaugemale ja keskenduda pikale perspektiivile.
Pärast rekordilist aastat tehingumaastikul on tehingute maht tänavu langenud ning turul valitseva ebakindluse tõttu võib oodata eelneva aastaga võrreldes mõnevõrra madalama aktiivsuse jätkumist, kuid PwC tehingute nõustamise eksperdid Raul Ruubel ja Sass Karemäe soovitavad vaadata karuturust kaugemale ja keskenduda pikale perspektiivile.
Saudi Araabia investeerimisfond ostis 7 miljardi eest USA aktsiaid
Majanduslanguse kartuses odavnenud USA aktsiaid on Saudi Araabia riiklik investeerimisfond ostnud kokku 7 miljardi dollari ulatuses.
Majanduslanguse kartuses odavnenud USA aktsiaid on Saudi Araabia riiklik investeerimisfond ostnud kokku 7 miljardi dollari ulatuses.
Reaalajas börsiinfo
Kui juhid, siis tee seda hästi
Juhi töö on raske. Loomulikult mitte füüsiliselt, vaid vaimselt ja eelkõige emotsionaalselt. Vastutus ja pinge on suur. Uuringud näitavad, et 50-70% sellest, kuidas töötajad tajuvad organisatsioonis valitsevat õhkkonda, sõltub ühe inimese-liidri-tegevusest.
Juhi töö on raske. Loomulikult mitte füüsiliselt, vaid vaimselt ja eelkõige emotsionaalselt. Vastutus ja pinge on suur. Uuringud näitavad, et 50-70% sellest, kuidas töötajad tajuvad organisatsioonis valitsevat õhkkonda, sõltub ühe inimese-liidri-tegevusest.
TOP: Pereettevõtete ladviku moodustavad kaubandusärid
Teist korda välja antava Pereettevõtete TOPi esikümnesse maandusid sel aastal ennekõike kaubandusettevõtted, mis tegustsevad veondus- ja transpordisektoris. Esikümne autasustamine toimub esimesel
Teist korda välja antava Pereettevõtete TOPi esikümnesse maandusid sel aastal ennekõike kaubandusettevõtted, mis tegustsevad veondus- ja transpordisektoris. Esikümne autasustamine toimub esimesel
Šiauliai pank peatas rublamaksed, Venemaa marus
Alates tänasest peatas Leedu Šiauliai pank kõik maksed Vene rublades, mis tõi juba sellest teatamise ajal kaasa Venemaa tormilise reaktsiooni.
Alates tänasest peatas Leedu Šiauliai pank kõik maksed Vene rublades, mis tõi juba sellest teatamise ajal kaasa Venemaa tormilise reaktsiooni.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.