Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ärikohtumise tulemus sõltub riietusest

    Neil PatelFoto: Quicksprout.com

    USA ettevõtja ning investor Neil Patel kirjutab portaalis Quicksprout, et kuigi ta vihkab ostlemist, on hea ja „kallis“ väljanägemine aidanud tal häid äridiile saavutada.

    Järgnevalt ülevaade sellest, kui palju miski Neil Pateli garderoobis maksab.

    Ülikonna hinnad varieeruvad 2000-7000 dollari vahel

    Kohvri hinnad algavad 3000 dollarist

    Kingapaari hind jääb 1790 ja 5500 dollari vahele

    Järgnevalt avaldame kokkuvõtte Neil Pateli arvamusartiklist.
    Viimase 12 kuu jooksul on mul tekkinud uus sõltuvus, šoppamine. Ja seda mitte seetõttu, et ma armastaks riideid. Ausalt öeldes ei hooli ma neist üldse. Kodus olles käin ma ringi suvalise T-särgiga ning kannan korvpallipükse, sest nii on mugav. Kui oleks minu teha, siis ma kannaksin selliseid riideid kogu aeg, kaasaarvatud ärikohtumistel.
    Viimase aasta jooksul on mulle aga silma jäänud, et kui ma riietun paremini, õnnestub mul saada ka paremaid äridiile. Ilmselt arvavad inimesed, et minu riietus kõneleb sellest, kui hästi mul läheb.
    Mul on tegelikult juba pikemat aega üsna kenasti läinud, üksnes viimase aasta jooksul olen ma hakanud väga hästi riietuma. Ka enne seda käisin ma korralikult riides, sest olen aru saanud, et hästi riietumine suurendab usutavust ning tekitab usaldust.
    162 301,42 dollarit
    Ma arvasin, et oleks tore idee viia oma garderoob ekstreemsuseni ning näha, mis juhtub, kui ma kulutan riietele kuuekohalise summa. Enne kui ma alustan, tahan aga öelda, et alati saab saavutada sarnaseid tulemusi ka ilma nii palju raha kulutamata.
    Kuidas kulutada riietele üle 162 000 dollari? Ausalt öeldes poleks ma iial arvanud, et riided võivad nii palju maksta. Peamiselt šoppan ma Tom Fordi, Dolce and Gabbana ning Burberry poodides. Kuna ma olen konservatiivne ärimees, kannan ma valdavalt musta, valget, sinist või halli.
    Ja ma ei osta midagi, mis näeks hullumeelne välja. Kuna ma kohtun samade inimestega korduvalt, püüan ma alati teha nii, et ma ei kannaks samu riideid, mis eelmisel kohtumisel.
    Kallid riided teevad rikkaks
    Inimesed usuvad seda, mida nad näevad. Kui inimesed arvavad, et sa näed edukas välja, tähendab see, et sa oledki edukas.
    Tegelikult on see üsna jama, sest ma oleksin need 162 000 dollarit võinud annetada ka heategevuseks. Samas, teisest küljest vaadates võib öelda, et mu äri peab ju niikuinii veel kasvama, et tulevikus rohkem raha annetada saaksin.
    Mingem tagasi eelneva juurde. Mul on terve kapp uhkeid riideid täis ning ma proovin neid kanda alati, kui kodust väljun. Suvalised inimesed ütlevad mulle komplimente pea iga kord, kui ma kusagil väljas olen, paljud küsivad, mis tegevusega ma elatist teenin.
    Paraku pole ärilises mõttes neist komplimentidest mingit tolku – mingiks äridiiliks need ei vormu. Küll aga on mul peenest riietusest palju kasu ärikohtumistel. Ma olen aru saanud, et kui ma käin väga elegantselt ja korralikult riides, õnnestub mul võrreldes varasemaga võrreldes palju enam lepinguid endale saada. Exceli tabeli järgi võib öelda, et kümnest ärikohtumisest neli lõppevad minu jaoks edukalt.
    Muidugi kajastub see ka majanduslikus mõttes. Eelmisel aastal suurenes käive 692 000 dollari võrra, kõik tänu sellele, et ma peenelt riides käin.
    Kas ka mul võib see õnnestuda?
    Kui ma oma rõivaeksperimenti alustasin, kaasasin ma ka oma sõbra, sest ma tahtsin näha, kas ka tema puhul on sama efekti näha, mis minugi puhul.
    Mu sõber Mike Kamo otsustas eksperimendis kaasa teha. Ka tema puhul oli näha, et rõivad aitavad äritegevusele palju kaasa. Mike kulutas riietele üle 10 000 dollari ja näeb nüüd väga peen välja.
    Mike on juba aastaid tegelenud autoäriga, spetsialiseerudes müügile ning müügikorraldusele. Pärast seda, kui ta osales erinevatel tehnikaüritustel kandes omi uusi rõivaid, hakkasid inimesed temaga juttu tegema, mis mitmel puhul päädis ka hilisema koostööga.
    Muidugi võib väita, et ta oleks võinud need samad tulemused saavutada ka oma vanu ning igapäevaseid riideid kandes, kuid ei. Mike on alati olnud enesekindel ja aktiivne, ent kui ta ka püüdis tehnikaüritustel kellegagi juttu ajada, oldi tema vastu küll lahked, aga ärilises mõttes midagi ei järgnenud. Miks? Sest inimesed arvasid, et ta pole edukas – ta ei näinud selline välja.
    Lõpetuseks
    Tegelikult ei pea sa meeletuid summasid välja käima, et hea välja näha. Riided ei pea kallid olema. Sa võid minna ükskõik millisesse kiirmoeketi poodi ning sealt mõnesaja euro eest korralikud riided selga leida. Ja kui miski ei istu eriti hästi, aitab õmbleja asja paremaks teha.
    Mis on aga mu jutu mõte, on see, et on kurb, kuidas inimesed meid välimuse järgi hindavad.
  • Hetkel kuum
Väikekaupmees: turgu ahistav alkoholiregister peab kaduma!
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Infortar ei suutnud Tallinna börsi plussi vedada
Täna heade majandustulemuste peale tõusnud Infortari plussist üksi ei piisanud Tallinna börsi rohelisse vedamiseks.
Täna heade majandustulemuste peale tõusnud Infortari plussist üksi ei piisanud Tallinna börsi rohelisse vedamiseks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Väikekaupmees: turgu ahistav alkoholiregister peab kaduma!
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Mitmesaja ettevõtte mentor: proovige teinekord turge, mis pole Läti
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Firma finantside juhtimine: kuidas Wallester muudab mängureegleid
Firma kulude kontrollimine on äritegevuses väga oluline, mille puhul te saate meeldiva boonuse oma rahalise kokkuhoiu näol. Selles kontekstis on Wallester Business teie kindel partner, kes muudab kulude juhtimise lihtsamaks, odavamaks ja mugavamaks. See Eesti fintech-firma Wallesteri platvorm võib põhjalikult muuta suhtumist finantside juhtimisse igas tänapäeva ettevõttes. See ei ole liialdus!
Firma kulude kontrollimine on äritegevuses väga oluline, mille puhul te saate meeldiva boonuse oma rahalise kokkuhoiu näol. Selles kontekstis on Wallester Business teie kindel partner, kes muudab kulude juhtimise lihtsamaks, odavamaks ja mugavamaks. See Eesti fintech-firma Wallesteri platvorm võib põhjalikult muuta suhtumist finantside juhtimisse igas tänapäeva ettevõttes. See ei ole liialdus!
Suurfirmade palga TOP: mõni teenib preemiaga teise aastapalga
Suurfirmadest on kõige ühtlasemalt kõrge palgaga infotehnoloogiafirmad, aga teise kümne lõpupoole nende ülekaal kaob ja firmasid mahub saja parima palgamaksja hulka paljudest tegevusvaldkondadest.
Suurfirmadest on kõige ühtlasemalt kõrge palgaga infotehnoloogiafirmad, aga teise kümne lõpupoole nende ülekaal kaob ja firmasid mahub saja parima palgamaksja hulka paljudest tegevusvaldkondadest.